امام جمعه بافق:
امام جمعه بافق گفت: تنها راه موفقیت در مقابل دشمن مقاومت است، نیرویی درونی که می‌تواند بر همه مشکلات کشور غلبه کند.
کد خبر: ۷۴۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 18 May 2019

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی، امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز این هفته شهرستان با اشاره به دیدار مسئولان کشور با مقام معظم رهبری و رهنمود‌های ایشان گفت: تنها راه موفقیت در مقابل دشمن مقاومت است، نیرویی درونی که می‌تواند بر همه مشکلات کشور غلبه کند.

وی با بیان اینکه آمریکا دو هدف دارد و مردم در برابر هیاهوی ان نمی‌هراسند افزود: تسلیم مسئولان در برابر خواسته‌های آن‌ها و رویارویی با نظام از این اهداف است.

خطیب جمعه بافق ادامه داد: ملت ما نمی‌هراسند و ۴۰سال در مقابل تمامی این ترفند‌ها ایستاده اند، که این قدرت، قدرت الهی است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه هدف دیگر آمریکا ترساندن مردم است خاطر نشان کرد: مردم نباید از قدرت‌های پوشالی بترسند، آمریکا با مشکلات زیادی روبروست و قرار نیست خدشه‌ای به مردم ایران وارد کند.

وی مذاکره با آمریکا را سمی پر خطر برشمرد و تصریح کرد: آمریکا قصد گرفتن قدرت ما را دارد که مذاکره سبب برآورده شدن این آرزو می‌شود، اما آمریکا قابل اعتماد نیست و نمی‌تواند حکومت ایران را تغییر دهد.

امام جمعه بافق با اشاره به دیگر بیانات مقام معظم رهبری در این رابطه ادامه داد:در مدیریت و برنامه ریزی جهت مواجه با مشکلات جامعه باید جدیت صورت بگیرد و رئیس سه قوه باید در کنار یکدیگر با وحدت و انسجام مشکلات مردم از جمله معیشت را برطرف کنند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه اقتصاد ما بیمار و وابسته به نفت و خام فروشی است گفت: باید مستقل باشیم و باید نظام بانکی و بودجه آنچنان برنامه ریزی شود که مردم به حقوق خود برسند و از ظرفیت‌های موجود در کشوراستفاده کنند.

وی به تذکرات مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و بیان داشت:باید به رونق تولید و کشاورزی توجه بیشتری شود تا به خودکفایی برسیم و دستمان را مقابل بیگانگان دراز نکنیم.

خطیب جمعه بافق ادامه داد: مسوولان به قشر کشاورز جامعه کمک کرده تا ان‌ها بتوانند به رونق تولید و خودکفا شدن کمک کنند.

حجت الاسلام سلیمانی بحث مسکن را دیگر مشکلات کشور به ویژه بافق بیان کرد و گفت: شورای شهر با مسکن و شهرسازی و دیگر مسوولان برنامه ریزی کنند و موضوع مسکن را به طور جدی پیگیری کنند تا مشکل جوانان حل شود و نباید قیمت زمین‌ها به این حد روند افزایشی داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه به شایعات دامن نزنید و توجه نکنید ادامه داد:شایعات یکی از راهکار‌های دشمن است که مردم را نسبت به نظام و انقلاب بد بین کند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:صاف کردن دل و قلب عاملی برای دور شدن از عذاب الهی است و سبب افزایش برکت در زندگی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار