فرمانده انتظامی شهرستان میبد ضمن ارائه هشدار به کشاورزان، توصیه‌هایی را در خصوص پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی ارائه کرد.
کد خبر: ۷۴۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ 18 May 2019

سرهنگ سید محمدطاهر موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اشاره به فصل برداشت محصولات کشاورزی به کشاورزان، گفت: در صورت امکان همانند گذشته‌های دور، افرادی مطمئن و با صلاحیت را به عنوان دشتبان برای محافظت و نگهبانی از محصولات کشاورزی خود بکارگیری کنید.

موسوی افزود: کشاورزان می‌توانند در اطراف زمین‌های کشاورزی خود که محصولات آن بدست آمده، فنس، سیم خاردار یا حصار بکشند یا حداقل با خندق‌های گود یا خاکریز‌های بلند آن‌ها را محصور سازند تا لااقل امکان ورود وسایط نقلیه افراد غریبه به زمین‌های کشاورزی دشوار باشد و به راحتی محصولات کشاورزی در دسترس این افراد قرار نگیرد.

وی گفت: کشاورزان باید در خرید و فروش محصولات کشاورزی از افراد ناشناس و غریبه خودداری کرده و معاملات محصولات خویش را با صاحبان این محصولات و یا در دفاتر و مغازه‌های مورد اطمینان که در این ایام فعال می‌شوند اقدام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد افزود: مشارکت و همکاری کشاورزان با همدیگر و با پلیس می‌تواند زمینه اثبات و پیگرد قانونی سارقان محصولات کشاورزی را مهیا سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار