سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری یزد گفت: زیر گذر مهرآوران در خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۴۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 18 May 2019

امین خبیری، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری و مدیر فنی و عمرانی معاونت امور زیربنایی و حمل ونقل شهری شهرداری یزد گفت: در سال جدید بیشترین تمرکز شهرداری در زمینه درزگیری و لکه گیری آسفالت معابر شهری است و در حال حاضر این پروژه در خیابان‌های ۵۲ متری امام شهر و حضرت ولیعصر اجرا می‌شود.

خبیری اصلاح هندسی میدان شهدای محراب و ورودی محمد آباد، اجرای پروژه اکو پارک، ساخت فرهنگسرا در بافت تاریخی، احداث بازارچه صنایع دستی و گردشگری جنب امامزاده شاهزاده فاضل، اجرای طرح پیاده راه در خیابان حضرت، ولی عصر (عج) امامشهر را از جمله طرح‌های در حال انجام در سطح شهر دانست.

سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی شهری با بیان اینکه بودجه عمرانی سطح شهر به مناطق شهرداری ابلاغ شده است افزود: زیر گذر مهرآوران در خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

خبیری تاکید کرد: ساکنین تمام مناطق شهر به خصوص بافت تاریخی در صورت مواجه با هر گونه مشکل عمرانی به خصوص آسفالت کوچه‌ها، می‌توانند با مراجعه به شهرداری بافت تاریخی و اعلام مشکل نسبت به رفع آن اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار