نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقطه اتکای مسئولان باید مردم باشند، تاکید کرد: رضایتمندی مردم تیر خلاص بر همه توطئه هاست.
کد خبر: ۷۴۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 18 May 2019

وی جمعه شب در جمع تعدادی از معلمان شهرستان با اشاره به نکاتی از سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام از جمله پیوند وثیق با مردم، مبارزه با فساد و اشرافی گری، حل مشکل معیشتی، اعتماد به جوانان، رونق تولید در سایه کار جهادی افزود: تحقق این توصیه‌های رهبری، ما را در برخورد اراده ها قوی‌تر می‌کند.
وی عنوان کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه محورهای مطرح شده را مد نظر قرار دهند و در عین حال اقدامات انجام شده و در حال انجام را برای مردم گزارش کنند و اگر خلاء یا ضعف‌هایی وجود دارد به رفع آن اهتمام ورزند.
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به سخنان اخیر رهبری مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا در این شرایط سم مهلک است، اظهار داشت: آمریکا در شرایط جدید و پس از دَبه درآوردن در برجام، در فکر گرفتن امتیاز از ایران است و به خیال خود می تواند قدرت دفاعی و مزیت های کشورمان را تضعیف کند.
تابش در عین حال بر به کارگیری تمام ظرفیت ها برای مهار اهداف آمریکایی ها تصریح کرد و گفت: تیم دیپلماسی دولت باید با بهره‌گیری از ظرافت های فنی در جهت عادی سازی روابط با کشورهای همسایه و کاهش تنش با آنها، مذاکره با اروپایی‌ها برای ایفای تعهدات برجامی خویش، گفت و گوهای سازنده و از موضع برابر با چین و روسیه؛ مجدداً وضعیتی را پدید آورد که چهار بعلاوه یک تبدیل به پنج بعلاوه یک شده و آمریکا به اشتباه فاحش خود که خروج از برجام بود، پی ببرد.
نماینده مردم اردکان تصریح کرد: تحلیل واقع‌بینانه رهبری بر این بود که جنگ اتفاق نمی اُفتد، این موضوع باید به عنوان یک راهبرد مدنظر قرار گیرد چه آن‌ها که دستی بر قلم دارند و چه سیاستمدارانی که مواضع ایشان بیانگر دیدگاه های رسمی است و چه نظامیانی که استوانه‌های محکم مقاومت و ایستادگی ملت در مقابل تهاجم بیگانگان هستند.
تابش ادامه داد: هر سخن نابجا و موضع گیری غیرمنطقی و حرکت نسنجیده می تواند صحنه ای را که آمریکا با جنگ روانی آراسته به واقعیت تبدیل کند.
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: ترسیم راه امید بخشِ فراروی ملت، با بازسازی اعتماد آنها ممکن است و چنانچه این مهم محقق شود هیچ قدرتی توان ایستادگی در مقابل انسجام ملت را نخواهند بود.
نماینده مردم استان یزد در مجلس تهدیدات دشمن را باعث هوشیاری بیشتر و افزایش همبستگی ملی دانست و عنوان کرد: البته مردم سالهاست که در قبال برخی سوء تدبیرها و اتخاذ سیاست های نادرست اقتصادی که زندگی و معیشت آنان را تحت تاثیر سوء قرار داده ناراضی هستند.
وی ادامه داد: در این شرایط خاص می طلبد که همه مسئولان و نهادها، فرایِ جناح ها و گروه ها در جهت حل مشکلات ساختاری کشور با همدلی و هم افزایی اقدام کنند و کمک کار دولت به عنوان محور و مدار کارها باشند.
تابش اضافه کرد: مبارزه با رانت و ویژه خواری و قدرت طلبی یک خواست و مطالبه عمومی است و باید مراقبت شود در مبارزه با این پدیده های شوم، به ورطه تسویه حساب های شخصی و سیاسی دچار نشویم و پُست ها به کالایی برای داد و ستد تبدیل نشود.
وی به دیدار و گفت وگوی صمیمی با رهبر معظم انقلاب در حاشیه دیدار کارگزاران نظام اشاره کرد و با تشکر از اظهار لطف همیشگی ایشان به مردم یزد و اردکان گفت: رهبری ضمن یاد نیکی از مرحوم آیت الله خاتمی(ره)، جویای احوال مردم شدند و به مردم استان و شهرستان اردکان سلام رساندند.
تابش در ادامهِ ،معلمان را شمع فروزان هدایت دانست و گفت: در مکتب نورانی اسلام، فراگیری علم و دانش همراه با تهذیب نفس، رسالت انبیاست.
نماینده استان یزد در مجلس با تاکید بر حفظ شان معلمان و لزوم اصلاح ساختار آموزش و پرورش بر مبنای تحولات روز یادآور شد: ایجاد انگیزه در معلمان و دست اندرکاران آموزش و پرورش می تواند یکی از محورهای اصلی تحرک و پویایی در نظام تعلیم و تربیت و حل برخی از مشکلات شود.
عضو هیات امنای دانشگاه علم و صنعت ایران به مناسبت ماه رمضان در جمع معلمان دبیرستان نمونه سعدی و خانواده های آنها حضور یافت.
هم اکنون استان یزد با 10 شهرستان چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار