مسابقات فوتسال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان (جام شهدا)، جمعه شب با قهرمانی تیم پاس نوین در سالن شهید صدوقی یزد به پایان رسید و این تیم جواز حضور در پیکارهای کشوری را کسب کرد.
کد خبر: ۷۴۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 18 May 2019

این رقابت ها به مدت سه ماه با حضور 14 تیم در 2گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با انجام 50 مسابقه پایان یافت که تیم های پاس نوین یزد، رسالت اردکان و نود اسپرت یزد به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.
در مسابقه نهایی که با حضور جمعی از مسئولان و هواداران برگزار شد تیم پاس نوین در دیدار نزدیک حریف خود تیم رسالت اردکان را با نتیجه سه بر 2 شکست داد.
همچنن در مسابقه رده بندی تیم نود اسپرت یزد موفق شد،آمرلی میبد را 2 بر صفر شکست دهد و در مکان سوم این پیکارها قرار گیرد.
در پایان این مسابقات به تیم های اول تا سوم کاپ قهرمانی و مدال تقدیم شد.
به گفته رئیس هات فوتبال استان یزد، سالانه 25 هزار نفر در مسابقات فوتبال در رده های مختلف سنی در لیگ استان حضور دارند و به صورت رسمی و در چارچوب مقررات در این رشته فعالیت می کنند.
عبدالرضا دستا در حاشیه این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات لیگ ها با شرکت 100 تیم در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان برگزار می شود.
وی بیان داشت: برگزاری دوره های آموزشی برای داوران و مربیان، استعدادیابی و ساماندهی مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از برنامه های مهم این هیات است.
زمان و مکان برگزاری لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه های کشور متعاقبا اعلام می شود.
هم اکنون 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در رقابت های کشوری حضور دارند.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار