استاندار یزد تأکید کرد:
استاندار یزد توسعه زیرساخت‌ راه‌های استان را ضروری دانست و گفت: بحث راه در استان یزد مسئله‌ای اجتماعی است که نیازمند فعالیت گسترده و مستمر است.
کد خبر: ۷۴۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 18 May 2019

«محمدعلی طالبی» در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استان برگزار شد، با بیان این که نوع نگاه به این اداره کل در استان و کشور نگاهی بنیادین و زیرساختی است،‌اظهار کرد:‌ توسعه زیرساخت‌های استان مستلزم پویایی بیش از پیش اداره کل راه و شهرسازی یزد است.

وی با اشاره به این‌که ‌علی‌رغم تلاش‌های انجام شده همچنان در حوزه راه استان و کشور نیازمند فعالیت گسترده و مستمر هستیم، افزود:‌ بحث راه یکی از مسائل اجتماعی استان یزد است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

استاندار یزد توسعه زیرساخت‌ راه‌های استان را ضروری دانست و گفت: تأمین زمین در حوزه شهرسازی از دیگر مواردی است که استان یزد در آن نیازمند تحرک بیشتر است.

طالبی تحرک در حوزه تأمین زمین را منشأ پویایی بیش از پیش و توسعه دیگر بخش‌های استان می‌شود،‌ تصریح کرد: تأمین زمین برای نیازهای ضروری نظیر واحدهای تولیدی مورد نیاز استان و گردشگری از دیگر الزامات اجرایی مدیریت استان یزد است.

این مسئول در ادامه با توجه به کمبود اعتبارات دولتی جذب مشارکت فعالانه مردم برای توسعه طرح‌های راه و شهرسازی را حائز اهمیت دانست و بیان کرد:‌ امیدوارم در مدیریت جدید اداره کل راه و شهرسازی استان شاهد هم‌افزایی و مشارکت همه جانبه دستگاه‌های مرتبط باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار