سرپرست فرمانداری اشکذر گفت: با اختصاص اعتبارات شهرستانی و جذب اعتبارات ملی و با مشارکت آبفار استان فاز دوم پروژه آب رسانی به بخش خضرآباد به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۷۴۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 18 May 2019

هادی هادی نسب سرپرست فرمانداری اشکذر گفت: مجموعه فرمانداری آمادگی دارد که برای اتمام فاز دوم پروژه مجتمع آب رسانی امام حسین (ع) به بخش خضرآباد با اختصاص اعتبارات شهرستانی و جذب اعتبارات ملی و با مشارکت آبفار استان ایفای نقش نماید.

وی افزود: خوشبختانه در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در زمینه آب رسانی از مجتمع آب رسانی امام حسین (ع) به بخش خضرآباد صورت گرفته که بهره برداری از فاز اول آن در دهه مبارک فجر سال گذشته از جمله این اقدامات بوده است.

هادی نسب تصریح کرد: مجموعه فرمانداری آمادگی دارد که برای اتمام فاز دوم این پروژه با اختصاص اعتبارات شهرستانی و جذب اعتبارات ملی و با مشارکت آبفار استان ایفای نقش نموده تا هر چه زودتر شاهد بهره برداری از فاز دوم این پروژه و برطرف شدن مشکلات ساکنین آن منطقه باشیم.

فعالیت در روستا‌های نیازمند آب رسانی منظم
محمد فاتحی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در دیدار با سرپرست فرمانداری اشکذر با بیان اینکه شرایط خشکسالی در طی دو دهه گذشته، استان یزد را به شدت تحت تاثیر قرار داده است، گفت: این خشکسالی‌ها ضمن وارد نمودن ضرر و زیان به روستاها، آب رسانی به مناطق روستایی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه اشکذر از جمله شهرستان‌هایی به شمار می‌رود که تعداد روستای دارای سکنه و با جمعیت قابل توجه دارد، افزود: علاوه بر این جمعیت روستایی، تعداد زیادی مجتمع دامداری، کشتارگاه و گلخانه نیز در سطح روستا‌های این شهرستان فعال هستند که این حجم از فعالیت در روستا‌های نیازمند آب رسانی منظم بوده، ولی متاسفانه قدیمی بودن تاسیسات آب رسانی، خدمات دهی به مشترکان را با مشکل مواجه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار