امام جمعه میبد:
امام جمعه میبد گفت: تحریم‌های سخت و ظالمانه دشمن با مقاومت باید به فرصت‌هایی ارزشمند تبدیل شود به نحوي كه دنیا متعجب و متحیر شود.
کد خبر: ۷۴۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 19 May 2019

آيت الله «علیرضا اعرافی» در شورای اداری شهرستان ميبد كه در مصلی آیت الله اعرافی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، گفت: عبادت در طول تاریخ در تمام ادیان و اندیشه‌های الهی وجود داشته و شاه‌راهی بوده تا بشر خاکی را به بلندای عالم قدسي نائل آورد و بندگان را از این دنیای روزمره و پایین به بلندای علم غیب راهنمایی کند و اكنون ماه عبادت و بندگي است.

وي با بیان این که عبادت یک نیاز در اعماق وجود انسان‌هاست، افزود: عبادت نیاز همه انسان‌هاست اما در اسلام، عبادت از یک شاخص و منظر ویژه‌تری برخوردار است زیرا که در اعمال، گفتار، شیوه زندگی اجتماعی، خانوادگی، اداری و کارهای متعارف عادی افراد نمود دارد.

آیت الله اعرافی در ادامه به بيانيه گام دوم مقام معظم رهبري اشاره و عنوان كرد: بیانیه گام دوم برگرفته از یک کارشناسی عظیم در کشور است و بايد با نگاهی به آینده و برنامه‌ریزی کامل در همه عرصه‌ها پیش گرفته شود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان این که تحریم‌های سخت و ظالمانه دشمن باید با مقاومت به فرصت‌هايي ارزشمند تبدیل شود، اظهار كرد: در مقابل تحریم‌ها‌ی دشمن باید مانند یک فلز مقاوم ایستادگی کرد تا دنیا متعجب و متحیر شود و فرصت‌ها باید به راه‌حلی برای عبور از مشکلات اقتصادی و قطع وابستگی به دیگر کشورها تبديل شود.

وی مشارکت و حضور مردم در صحنه را همواره پشتیبان و کارساز دانست و افزود: مردم با حضور چشمگیر خود در برنامه‌هاي كشور معجزاتی فراوان آفریده‌اند و این مشارکت باید در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه نيز تحولات بزرگی ایجاد کند.

محیط زیست و سلامت محیط، مسائل فرهنگی و توجه به نیاز جوانان با رعایت خط قرمزها‌، ديگر مباحث مطرح شده توسط امام جمعه ميبد در اين نشست بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار