امام جمعه بافق:
امام جمعه بافق گفت: ایجاد اشتغال و حمایت از راه اندازی کسب و کار در روستاها، از مهاجرت روستاییان به شهر ها جلوگیری می کند.
کد خبر: ۷۴۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 19 May 2019

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در حاشیه بازدید از طرح‌های اشتغال زایی مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه خودکفایی کمیته امداد توانسته روستاییان را در روستاها نگه دارد گفت: با ایجاد اشتغال و حمایت از راه اندازی کسب و کار در روستاها می توان شاهد کاهش مهاجرت روستاییان به شهر ها شد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به جایگاه ویژه کمیته امداد در کشور افزود: خوشبختانه کمیته امداد هر ساله خدمات شایسته و ارزشمندی را در امر کمک به محرومان و نیازمندان در سراسر کشور انجام می دهد اما براستی ورود این نهاد به بحث توانمندی مددجویان و ارائه تسهیلات اشتغالزایی به افراد زیر پوشش کمیته امداد ستودنی و قابل تقدیر است.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در این بازدید با بیان اینکه در بحث تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با هماهنگی بین بخشی با دو نهاد کمیته امداد و جامعه معلولان اقدامات خوبی صورت گرفته است گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل خوب شهرستان بافق در زمینه پرورش کبک، مرغ، طیور و سایر ماکیان، به زودی گام های بسیار خوبی در زمینه پرورش گونه ها برداشته خواهد شد.

زاده رحمانی خودکفایی روستاییان را نقطه قوتی در شهرستان برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر اینکه بر روند ارائه تسهیلاتی که از جانب کمیته امداد پرداخت می‌شود نظارت وجود دارد؛ در طول مسیر نیز به فرد مشاوره داده می‌شود تا به خودکفایی برسد.

شایان بذکر است که در این بازدید امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بافق از سه طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستای سبزدشت و کوشک دیدن کردند و از نزدیک در جریان اقدامات آن ها قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار