فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 341 کیلو تریاک و 145 کیلوگرم حشیش در این استان خبر داد .
کد خبر: ۷۴۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 19 May 2019

سردار «محمدرضا میرحیدری» اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با انجام کار گسترده اطلاعاتی از خبری در خصوص بارگیری و حرکت قاچاقچیان با یک محموله موادافیونی از شرق کشور به سمت استان مطلع شدند .

وی با اشاره به تشکیل تیم های عملیاتی از ماموران پلیس، افزود: با تلاش ماموران، 2 دستگاه خودرو سواری حامل این محموله در محورهای مواصلاتی یزد شناسایی و متوقف شدند .

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در بازرسی از این خودروها 486 کیلو انواع موادمخدر شامل 341 کیلو تریاک و 145 کیلوگرم حشیش را کشف کردند .

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: در این رابطه پنج تن از سوداگران مرگ دستگیر و به دادسرا معرفی شدند .

کشف 45 هزار لیتر سوخت قاچاق در اشکذر

سرهنگ «علیرضا خدائی» فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و با توجه به اعلام خبری مبنی بر وجود یک انبار دپو سوخت قاچاق در شهرستان اشکذر، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی محل موردنظر، ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از این انبار، 45 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر در پایان با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این محموله را 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار