معاون امور زیربنایی شهرداری یزد:
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با بیان این‌که عملیات اجرایی روشنایی، نورپردازی و ساماندهی شبکه‌های برق میدان خان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال‌ در دست اقدام است‌، گفت: اصلاح روشنایی سطح شهر یزد در دستور کار ویژه شهرداری قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۴۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 20 May 2019

«محمود دهقان» با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد برای سال جاری،‌ اظهار کرد:‌ از ابتدای امسال تاکنون اقدامات مهمی در خصوص اصلاح روشنایی در شهر و به خصوص بافت تاریخی انجام و طرح‌های متعدد دیگری در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی تأمین روشنایی معابر مختلف سطح شهر را از جمله ضرورت‌های اجرایی در راستای تأمین امنیت شهروندان در شب و همچنین موثرترین اقدام برای تأمین زیبایی درون شهری دانست و افزود: اجرایی مستمر و سریع طرح های شهرداری مستلزم همراهی و همکاری شهروندان است.

معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد گفت: روشنایی، نورپردازی و ساماندهی شبکه‌های برق میدان خان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال‌ از جمله اقدامات مهم در خصوص اصلاح روشنایی بافت تاریخی است.

دهقان در پایان خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم تا پایان سال بتوانیم اقدامات قابل توجهی در خصوص اصلاح روشنایی شهر انجام دهیم .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار