مدیرکل آموزش و پرورش یزد تأکید کرد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد،‌گفت: سازمان دانش‌آموزی بازوی توانمند آموزش و پرورش در تحقق سند تحول بنیادین به ویژه در اجرایی شدن رویکرد تربیت در ساحت‌های شش گانه است.
کد خبر: ۷۴۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 20 May 2019

«عباسعلی دانافر» در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی توانمندترین بازوی آموزش و پرورش در تحقق سند تحول بنیادین به ویژه در اجرایی شدن رویکرد تربیت در ساحت‌های شش گانه را سازمان دانش‌آموزی دانست و اظهار کرد: مهم ترین رسالت آموزش و پرورش اجرایی کردن سند تحول بنیادین است که آموزش و پرورش با کمک سازمان دانش‌آموزی این رسالت مهم را اجرایی می‌کند .

وی افزود: وظیفه اصلی آموزش و پرورش تربیت است و تربیت در ابعاد شش گانه هنری، اقتصادی، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی کارآمد خواهد بود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه بزرگترین بازوی این نهاد را برای تحقق رویکرد سند تحول بنیادین، سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد و گفت: رویکرد سازمان دانش‌آموزی در استان یزد فرهنگی هنری است .

دانافر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سازمان دانش‌آموزی «همفکری، همدلی، همیاری» تصریح کرد: شناخت، احساسات، رفتار در این سه شعار گنجانده شده است یعنی تمامی رسالت‌های آموزش و پرورش را شامل می‌شود .

این مسئول هویت بخشی به کودکان را عامل موثر دیگر در تحقق سند تحول بنیادین دانست و بیان‌کرد: هویت بخشی به کودکان وظیفه و رسالت تمامی دستگاه‌ها است و باید به گونه ای آموزش داده شود که آنها به ایرانی بودن خود افتخار کنند .

وی در پایان از فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی که باعث تزریق مفید به بدنه آموزش و پرورش شده است تشکر و قدردانی کرد و سازمان دانش‌آموزی را بدنه مهم تشکیلات دانش‌آموزی دانست که توانسته این رسالت را به خوبی ایفا کند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار