رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد خبرداد:
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد گفت: از امروز دوشنبه وزش باد شدید و گرد و غبار در برخی نقاط به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی و ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 20 May 2019

سیدعباس میرحسینی رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزدگفت : بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی و با گذر امواج متناوب، از امروز تا سه‌ شنبه، جوی ناپایدار برای استان یزد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از امروز دوشنبه و فردا سه‌ شنبه وزش باد شدید و گرد و غبار موقت در برخی نقاط به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی و ارتفاعات شهرستان‌های خاتم، بافق، بهاباد، تفت و مهریز رگبار باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد نسبت به آبگرفتگی معابر در شهرستان‌های تفت، مهریز، بافق، بهاباد و خاتم هشدار داد.

میرحسینی گفت: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق یاد شده دور از انتظار نیست بنابراین لازم است نسبت به انجام اقدامات لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی اقدام شود.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد ادامه داد: از امروز هوای استان یزد قسمتی ابری، از بعد از ظهر با افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک موقتی، در برخی نقاط به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی و ارتفاعات، رگبار باران توأم با رعد و برق است.

وی با بیان اینکه دمای هوای یزد امروز در گرم‌ترین ساعات به ۳۲ درجه می‌رسد، افزود: امروز دوشنبه و سه‌ شنبه با کاهش یک تا دو درجه‌ای هوا مواجه خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار