مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد گفت: فراهم نمودن زیرساخت های مورد نیاز در مهمانشر انصار تفت ضروری به نظر می رسد.
کد خبر: ۷۴۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 20 May 2019

سعید پرویزی' روز دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات مهمانشهر انصار تفت افزود: یکی از مهمترین این زیرساخت ها تامین آب آشامیدنی بهداشتی است که نیاز است با همکاری شهرداری، آبفا و شبکه بهداشت و درمان انجام شود.
وی اظهار داشت: سال گذشته در شهرستان پیرامون موضوع سامان دهی اتباع، نشست هایی برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد که امیدواریم در سال جاری این مصوبات اجرایی شود.
پرویزی خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات، عدم بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای تولیدی بود که مصر هستیم این مصوبه در سال جاری اجرایی شود.
پرویزی در پایان افزود: با فراهم نمودن زیرساخت ها، اتباع در مهمانشهر تفت اسکان خواهند یافت و در سطح شهر شاهد حضور آنان نخواهیم بود.
'ناصر دهقانی' معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری تفت هم گفت: لزوم همکاری دستگاه های ذی ربط در سامان دهی و فراهم نمودن امکانات برای اتباع و مهاجرین خارجی در مهمانشهر انصار تفت ضروری به نظر می رسد .
وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به مشکلات در تامین آب آشامیدنی مورد نیاز برای این مهمانشهر امیدواریم با همکاری شهرداری و آبفا شاهد اقدامات مناسبی در این زمینه باشیم.
در این جلسه تصمیماتی درباره چگونگی تامین آب آشامیدنی بهداشتی برای مهمانشهر تفت اتخاذ شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار