رئیس سازمان سیما، منطر و فضای سبز شهری شهرداری یزدگفت: پارک امام هادی (ع) و بخشی از فضای سبز بلوار جمهوری به شبکه آب خام مجهز شد.
کد خبر: ۷۴۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ 20 May 2019

محمد صفدرپور رئیس سازمان سیما، منطر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از اجرای لوله گذاری جهت انتقال آب خام در بلوار جمهوری و پارک امام هادی (ع) خبر داد و گفت: فضای سبز به عنوان یکی از موثرترین پدیده های محیط زیست، پیوسته و در همه ادوار مورد تاکید بوده و است و برای حفاظت و گسترش آن داشتن مدیریت صحیح و استفاده درست هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی از اساسی ترین نیازها است.

وی افزود: یکی از اهداف سازمان، استفاده از آب غیر شرب و سیستم انتقال آب خام جهت آبیاری فضای سبز است تا با حذف روش آبیاری با تانکر، گامی در جهت سهولت آبیاری فضای سبز فراهم شود.

صفدرپور ادامه داد: در همین راستا طرح انتقال آب خام به سیستم آبیاری فضای سبز شهری مدتی است در حال اجرا است که تا کنون وسعت زیادی از فضای سبز شهر مجهز به لوله گذاری آب خام شده است.

وی افزود: در ادامه این طرح، اجرای لوله گذاری فضای سبز بلوار جمهوری از سه راه استقلال تا میدان دروازه قران به طول ۲ هزار متر در حال انجام است که از لوله های پلی اتیلن ۶۳ و ۱۲۵ استقاده شده است.

صفدرپور گفت: پارک امام هادی (ع) نیز به طول ۴۰۰ متر لوله گذاری شده و فضای سبز دیگر مناطق نیز به منظور اتصال به شبکه آب خام در دستور کار سازمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار