مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان اینکه فرزندان شاهد باید الگوی رفتاری و فرهنگی مناسب برای دیگر دانش آموزان باشند گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر می‌توانند خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشند.
کد خبر: ۷۴۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 20 May 2019

احمد ابراهیمی در نشست ستاد شاهد و ایثارگر آموزش ‌و پرورش استان یزد که به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد یکی از مجموعه‌های بسیار مهم برای ترویج مفاهیم ارزشمند ایثار و شهادت را مدارس شاهد عنوان کرد و اظهار داشت: بدون شک مدارس شاهد می‌تواند الگوی فرهنگی بسیار مناسب برای دیگر مدارس بوده و نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اهمیت فضای مدارس شاهد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر باید راه پدرانشان را ادامه داده و به عنوان میراث داران ایثار در جامعه به شکلی عمل کنند که دیگران آنها را الگویی برای زندگی خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان شاهد می‌توانند الگوی رفتاری خوبی برای دانش آموزان دیگر باشند اضافه کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی به واسطه رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران به پیروزی رسید، فرزندان این عزیزان می‌توانند ابتدا با رفتاری شایسته الگویی مناسب برای دیگران بوده و هم اینکه در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان که هدفشان تخریب چهره پاک این افراد است، گام بردارند.

ابراهیمی به نزدیکی ایام امتحانات اشاره کرد و خواستار برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر شد افزود: در طول ایام تابستان در مدارس شاهد استان کلاس‌های پیش نیاز برای دانش آموزان برگزار می‌شود که اثرات چشمگیری در پیشرفت آنها برای ادامه تحصیل داشته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار