مدیرکل انتقال خون استان یزد:
مدیرکل انتقال خون استان یزد با اشاره به احداث ساختمان انتقال خون در بزرگترین شهرستان استان یزد گفت: تکمیل این ساختمان نیازمند ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۷۴۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 21 May 2019

نقی تقوایی اظهار داشت: عملیات احداث ساختمان انتقال خون اردکان به عنوان بزرگترین شهرستان استان یزد از سه ماه پیش آغاز شده و برای ادامه کار نیاز به تزریق بودجه است.

وی بیان کرد: برای تکمیل این ساختمان به ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم بتوانیم این مبلغ را با کمک خیران استان و مسئولان تأمین کنیم.

تقوایی با اشاره به اینکه شهرستان اردکان به لحاظ وسعت و جمعیت نیازمند احداث پایگاه انتقال خون و ایجاد امکانات مورد نیاز برای اهد و فرآوری خون است، افزود: احداث ساختمان در این شهرستان نیز در همین راستا صورت گرفته است.

مدیرکل انتقال خون استان یزد خاطرنشان کرد: همه تلاش ما، تکمیل و سپس تجهیز این ساختمان است و امیدواریم با مشارکت خیران و نظر مساعد مسئولان استان بتوانیم هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

تقوایی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز می‌تواند علاوه بر اردکان، شهرستان میبد و برخی شهرهای اطراف را نیز زیر پوشش قرار دهد.

وی یادآور شد: در این بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد نیز حضور داشتند که امیدواریم با توجه به نیاز منطقه، شاهد نگاه ویژه این سازمان به تکمیل ساختمان انتقال خون اردکان باشیم.

به گزارش مهر، شهرستان اردکان به لحاظ وسعت بزرگترین شهرستان استان یزد است و در فاصله ۶۰ کیلومتری از مرکز استان قرار گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار