مدیر کل بنیاد شهيد یزد:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر پرچم‌دار نهضت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.
کد خبر: ۷۴۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ 22 May 2019

«احمد ابراهيمي» در نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس شاهد با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان كه با هدف ارتقای سطح کیفی مدارس شاهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام تصریح کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر پرچم‌دار نهضت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

وي افزود: باید تلاش کنیم که مدارس شاهد زمینه لازم را برای رشد و بالندگی این عزیزان که سازندگان آینده کشور هستند را فراهم کند.

ابراهیمی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین اقشار مختلف جامعه به ‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: در بین شهدای دانش‌آموز استان شهید «محمدحسین ذوالفقاری» کوچک‌ترین شهید دفاع مقدس کشور حضور دارد که شایسته است با معرفی این نمونه‌های برجسته حوزه ایثار و شهادت نسبت به اشاعه و گسترش این فرهنگ ناب در بین جوانان و نوجوانان اقدام کنیم.

وي با اشاره به تعامل سازنده مدارس با اولیای دانش‌آموزان، اظهار کرد: قطعاً این تعامل مهم‌ترین دلیل پیشرفت و ارتقای جایگاه مدارس شاهد در سطح کشور است و باید ضمن تداوم این همکاری، جایگاه خود را حفظ کنیم.

مدیر کل بنیاد شهيد استان مشاوره‌های فردی و گروهی دانش‌آموزان را جزء لاینفک بحث آموزش دانست و خاطرنشان کرد: مشاوره صحیح، انتخاب رشته درست و اصولی و بیشترین بهره‌برداری از توانمندی‌های و استعدادهای نهفته دانش آموزان را به همراه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار