همزمان با هفته روابط عمومی و ارتباطات (27 اردیبهشت الی دوم خرداد)، نخستین دوره خبرنگاری تلفن همراه (موبایل) با حضور 100 نفر از مسئولان روابط عمومی اداره های ورزش و جوانان، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد( سمن ها) یزد در مرکز این استان برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 22 May 2019

در این دوره که شامگاه سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان و فعالان رسانه ای برگزار شد شرکت کنندگان با ارزش های خبری، عناصر خبر و نحوه تهیه خبر، عکس و گزارش آشنا شدند.
همچنین مزیت ها و محدودیت های خبرنگاری موبایلی، روزنامه نگاری با استفاده از گوشی های همراه هوشمند و نقش رسانه ها در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی تدریس شد.
در این دوره کوتاه آموزشی که به همت روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد برگزار شد شرکت کنندگان با نحوه تهیه و سوژه یابی خبری و گزارش دهی در رشته های ورزشی آموزش دیدند.
همچنین ضرورت برگزاری اینگونه دوره های آموزشی برای ارتقای دانش مسئولان روابط عمومی ها مورد تاکید قرار گرفت .
همچنین در نشستی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان اجرایی، روابط عمومی هیات ها، ادارات و سمن های فعال استان تجلیل شدند.
در این مراسم روابط عمومی اداره ورزش و جوانان میبد در میان مناطق دیگر به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.
از 48 هیات ورزشی استان، روابط عمومی هیات فوتبال، ورزش های همگانی، تنیس و تنیس روی میز، سوارکاری، بدمینتون و شمشیربازی به عنوان روابط عمومی های برتر معرفی شد.
مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی شنا، تکواندو و بولینگ و بیلیارد قابل تقدیر شناخته شدند.
در این جلسه از میان سازمان مردم نهاد استان مسئولان روابط عمومی سمن کانون نسیم دانش و کارنگ کویر یزد تقدیر شدند.
در این مراسم مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد بر اهمیت توجه به روابط عمومی های ورزشی برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی تاکید کرد.
علی صالحی افزود: باید روابط عمومی ها با همدلی برای جذب مردم و خانواده ها به ورزش بیش از گذشته در استان با همکاری مسئولان اقدام کنند.
هفته روابط عمومی و ارتباطاعات از 27 اردیبهشت آغاز شد تا دوم خرداد ماه ادامه دارد.
استان یزد 48 هیات ورزشی، 50 سمن و 65 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار