مدير كل ورزش و جوانان يزد:
مدير كل ورزش و جوانان استان يزد با اشاره به فعاليت‌ها و افتخاارت كسب شده در حوزه ورزش و سمن‌هاي جوانان استان طي سال‌هاي اخير، تاكيد كرد: روابط عمومي‌ها يكي از اركان رشد ورزش و فعاليت‌هاي سمن‌ها هستند.
کد خبر: ۷۴۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 22 May 2019

«مسعود شريعتي» در دورهمي مسئولان روابط‌عمومی‌هاي ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان یزد كه به مناسبت هفته ارتباطات برگزار شد، ابراز اميدواري كرد كه برگزاري اين گونه گردهمايي‌ها و نشست‌ها در كسب نتايج بهتر از گذشته عملكرد روابط عمو‌مي‌ها موثر باشد.

وي همچنين به تحقق برخي وعده‌هاي اين نشست در سال گذشته اشاره كرد و گفت: خوشبختانه درخصوص تامين دوربين روابط عمومي‌هاي هيات هاي ورزشي اقدام شد و در مورد سمن‌ها نيز قرار بود كه درخواست هر چند سمن با هم ادغام شود كه در اين مورد همچنان پيگير هستيم و همه تلاش خود را براي رفع مشكلات روابط عمومي‌ها بكار خواهيم گرفت.

شريعتي در مورد اهميت فعاليت روابط‌‌عمومي‌ها در برهه كنوني نيز اظهار كرد: قطعاً در شرايط كنوني برگزاري رويدادهاي ورزشي يا فعاليت‌هاي مربوط به سمن‌ها بسيار دشوار است، انعكاس نيافتن اين قبيل رويدادها بسيار نامطلوب‌تر است كه اين امر مهم بر عهده روابط عمومي‌هاست.

وي با اشاره به كسب مقام اول كشور توسط استان يزد در فعاليت‌هاي ورزش همگاني براي سومين سال پياپي، گفت: اين كه امروز پس از سال‌ها رشد دو درصدي، امسال شاهد رشد 18 درصدي ورزشكاارن سازمان يافته در استان هستيم بي‌دريغ از نقش تاثيرگذار روابط عمومي‌ها بوده است.

وي همچنين به رشد سمن‌هاي جوانان در استان از هشت مورد در سال 96 به 50 مورد در سالجاري نيز اشاره كرد و گفت: روابط عمومي‌ها داراي اين ويژگي هستند كه با پول‌هاي اندك، كارهاي بزرگي انجام مي‌دهند.

اين مسئول با اشاره به اجراي 89 طرح نيمه تمام يا جديد ورزشي در استان و همچنين بهره‌برداري از 40 طرح ورزشي در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب، تاثير افزايش اين فضاهاي ورزشي در توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي استان را ياداور شد و افزود: تعداد باشگاه‌هاي ورزشي استان طي سالا‌هاي اخير از 180 مورد به 580 باشگاه اقزايش يافته كه تمام هيات‌هاي ورزشي در اين مهم تاثيرگذار بوده‌اند.

شريعتي در پايان نيز با تاكيد بر اين كه قطعاً يكي از اركان رشد ورزش و فعاليت‌هاي سمن‌ها را روابط عمومي‌ها مي‌دانيم، گفت: هفته ارتباطات و روابط عمومي در واقع بهانه‌اي براي يادآوري تلاش‌هاي فعالان اين حوزه و اهميت نقش آنهاست.

در اين مراسم كه همراه با برگزاري کارگاه خبرنویسی و عکاسی با موبایل بود، دو نفر از نمايندگان هيات‌هاي ورزشي و سمن‌ها به بيان نظرات و ديدگاه‌هاي خود پرداختند و در ادامه از روابط عمومی‌های برتر ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، هیات‌های ورزشی و سمن‌های جوانان استان تجليل شد.

اجرای گروه موسیقی و برش کیک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی و ضیافت افطار از ديگر برنامه‌های این دورهمي بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار