مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: به زودي تیم تخصصي امداد کوهستان یا سیلاب برای کمک‌رسانی در زمان حوادث احتمالی در مهریز تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۷۴۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 22 May 2019

«محسن حرازی زاده» در دومین نشست هیأت مدیره هلال احمر استان كه به میزبانی شهرستان مهریز برگزار شد، در اين باره گفت: نيازسنجي تشکیل تیم امداد كوسهتان يا سيلاب در مهريز انجام شده و در قالب یک طرح به زودی در مهریز اجرایی می‌شود.

وي افزود: وجود تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای خدمت‌رسانی در هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی این شهرستان می‌توانند موثر باشند.

حرازي‌زاده با اشاره به تجهیز پایگاه امدادی تنگ چنار مهريز در آینده‌ای نزدیک، از تکمیل و تجهیز طرح‌های نیمه تمام هلال احمر در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح‌‌های ساختمانی نیمه‌‌تمام در سطح شهرستان با توان هلال احمر استان و مدیریت اجرایی شهرستان مهریز تکمیل و تجهیز می‌شوند.

حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز هم در این نشست گفت: داوطلبان هلال‌احمر همواره در مواقع بحرانی و امدادی برای کمک و امدادرسانی به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نکرده و بدون هیچ گونه چشم‌داشتی به خدمات‌رسانی و امدادگری اقدام می‌کنند.

وي افزود: جمعيت هلال‌احمر به عنوان يک نهاد مردمی و خدمتگزار در حساس‌ترين زمان و سخت‌ترين شرايط خدمات حياتی و نجات‌بخش، خدمات خود را به آحاد مردم ارائه می‌دهد.

امام جمعه مهريز همچنین بر ضرورت تسریع در امر امدادرسانی در حوادث جهت جلوگیری از تلفات انسانی تاکید کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار