مدیرکل مدیریت بحران استان یزد، با بیان این‌که نادیده گرفتن توصیه‌های مدیریت بحران همواره خطراتی را در پی دارد، گفت: عدم توجه به این توصیه‌ها مرگ دو کودک میبدی را رقم زد .
کد خبر: ۷۴۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 22 May 2019

«هادی هادی‌نسب» با بیان این‌که عدم توجه به توصیه‌های مدیریت بحران فوت دو کودک میبدی را در پی‌داشت، اظهار کرد: بامداد امروز چهارشنبه، یکم خردادماه خانواده‌ای چهار نفری در مسیر درین به میبد برای تماشای سیل از ماشین خود خارج شده و پدر به همراه دو کودک خود به داخل آب می‌رود .

وی افزود: هنگامی که به وسط آب می رسند، سرعت سیل دستان دو کودک را از دستهای پدر خارج و با خود می‌برد .

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد، با اشاره به این‌که در چنین شرایطی پدر تنها موفق به نجات خود می‌شود، گفت: جسد دخترک دوازده ساله به همراه جسد بردار چهار ساله‌اش مدتی پس از غرق شدن، در ساعت 1:45 دقیقه بامداد پیدا شد .

هادی‌نسب تصریح کرد: با توجه به این‌که مدیریت بحران بارها توصیه کرده در هنگام مشاهده آب ماجرا جویی نکنید اما باز هم شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی هستیم .

وی در پایان با بیان این‌که آبهای گل آلود که معمولا در اثر سیل ایجاد می‌شوند حجم بیشتری نسبت به آب زلال دارند، گفت: این آب‌ها از قدرت بیشتری برخوردار هستند و می‌توانند افراد را سریع تر با خود ببرند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار