رییس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به بروز روزانه 56 حادثه ترافیکی در یزد، گفت: به طور متوسط روزانه 28 مورد حادثه در ارتباط با موتورسیکلت اتفاق مي‌افتد كه بیشترین متوفیان حوادث ترافیکی را نیز شامل مي‌شوند.
کد خبر: ۷۴۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ 22 May 2019

با اشاره به آمار بالای حوادث ترافیکی در استان اظهار کرد: کارشناسان عملیاتی اورژانس استان یزد به طور میانگین روزانه 56 ماموریت ترافیکی را به انجام می‌رسانند که 40 مورد از این ماموریت‌ها مربوط به حوادث ترافیکی شهری و 16 مورد نیز مربوط به حوادث جاده‌ای است.

وی با بیان این که حوادث ترافیکی بیشتر جان راکبان موتورسیکلت‌ را تهدید می‌کند، تصریح کرد: به طور متوسط روزانه 18 مورد از حوادث ترافیکی مربوط به خودرو و 28 مورد مربوط به موتورسیکلت‌هاست به عبارتي حوادث ترافيكي مرتبط با موتورسيكلت 50 درصد بیشتر از تصادفات خودرو است.

ريیس سازمان اورژانس یزد ضمن بيان اين كه مابقي حوادث مرتبط با عابران پياده است، گفت: با توجه به متوفیان بالاي حوادث ترافیکی مربوط به راكبان موتورسیکلت، استفاده از لوازم ایمنی به ویژه کلاه ایمنی، احتیاط بیشتر در رانندگی و حفظ سرعت مطمئنه بیش از پیش ضرورت دارد.

دهقان در پایان نيز تصریح کرد: با توجه به این که اکثر حوادث ترافیکی در موتورسواران و در معابر درون شهری رخ می‌دهد، گفت: باید با آموزش دقیق قوانین ترافیکی و نظارت مستمر، شاهد اصلاح رفتارهای رانندگی و کاهش رخداد حوادث باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار