معاون استاندار خبر داد؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: سال گذشته تنها 9 ميليارد تومان از مجموع قريب 19 ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده براي تكميل طرح‌هاي عمرانی شهرستان میبد تخصيص يافت.
کد خبر: ۷۴۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ 22 May 2019

«محسن صادقیان» ضمن بازدید از طرح‌های عمراني شهرستان ميبد گفت: سال گذشته 18 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات دولتی برای تکمیل 200 طرح در شهرستان میبد در نظر گرفته شد ولي تنها 9 میلیارد تومان از آن تخصیص یافت.

وي گفت: مقرر است كه امسال با کاهش تعداد طرح‌های استانی و افزایش اعتبارات، طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان با سرعت بیشتري تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

گفتني است، معاون استاندار در سفر به ميبد از شبکه فاضلاب شهری، محل اجرای تصفیه‌خانه‌ها، شبکه‌گذاری آب شرب، راسته بازار، طرح جامع گردشگری و بازسازی مسیر گردشگری مهرجرد و خانه تاريخي آیت الله حائری بازديد كرد.

همچنین در این سفر از سامانه الکترونیک شهرداری میبد رونمایی شد.

بنا به گفته «علیرضا نقوی» شهردار میبد با راه‌اندازی این سامانه مراجعه حضوری شهروندان در خصوص صدور پروانه ساختمان، پرداخت عوارض و نوسازی و غيره کاسته شد و برای تسریع در حل مشکل شهروندان لایحه واگذاری و برون سپاری خدمات شهرسازی و دفاتر کارگزاری در شهرداری راه‌اندازی می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار