معاون وزیر کشور:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های موجود در استان یزد، اشتغال زایی در استان با مشکل روبه رو است.
کد خبر: ۷۴۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 25 May 2019

بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در نشست ستاد راهبردی و مدیریت مقاومتی استان یزد،گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های موجود در استان یزد، اشتغال زایی در استان با مشکل روبه رو است و در سال گذشته با افزایش ۰/۶درصدی نرخ بیکاری مواجه بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه استان یزد با داشتن سه هزار و هفتصد واحد صنعتی در ردیف چهارمین استان صنعتی کشور قرار گرفته است، افزود: مشکل بیکاری زیبنده استان یزد نیست.

تکمیل واحد‌های نیمه تمام در دستور کارمسئولان قرار گیرد
دین پرست با اشاره به راه اندازی واحد‌های راکد و بازگشت ۴۶ واحد تملک شده شبکه‌ی بانکی، افزود: تکمیل واحد‌های نیمه تمام با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی باید در دستور کار فرماندار و مدیران استانی قرار گیرد.

وی با اشاره به وضعیت بانک‌ها و اقدامات انجام شده برای صنعت گفت: طی چند سال گذشته مقرر شد هر تخلفی از سوی مدیران بانک‌ها رخ دهد به بانک مرکزی گزارش شود، این اتفاق بازخورد خوبی داشت، اما مدتی است این ظرفیت مورد غفلت واقع شده، ولی می‌توان با کمک دستگاه‌های مرتبط این بخش را دوباره فعال کرد.

دین پرست ادامه داد: همه زیر پرچم جمهوری اسلامی باید برای موفقیت کشور کمک کنند و از سوی دیگر گزارش از وضعیت همکاری بانک‌های خصوصی در اجرای طرح‌های مختلف و دستورالعمل‌های دولت در حال تهیه است تا تصمیمات لازم گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار