در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس مطرح شد؛
فرماندار یزد بر ضرورت تسهیل ایاب و ذهاب برای مردم به ویژه معلولان و سالمندان برای راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.
کد خبر: ۷۴۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 30 May 2019

سید محمد رستگاری، در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی میان مسلمانان برای رساندن پیام روز قدس به جهانیان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از برگزاری راهپیمایی روز قدس، تقویت همدلی و اتحاد میان مسلمین و دفاع از آرمان های مردم فلسطین است و همه باید تلاش کنیم این بستر فراهم شود.

رستگاری با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس و مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: با توجه به انتظارات و تفکیک وظایفی که صورت‌گرفته، انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و وظایف تعیین شده را به نحو مطلوب اجرا کنند تا برنامه‌های مورد نظر به نحو احسن و باشکوهی برگزار شود.

وی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن رفاه حال شهروندان شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: با توجه به گرمی هوا و این موضوع که عزیزان شرکت کننده در راهپیمایی روزه‌دار هستند لازم است برنامه‌ریزی‌ها به شکلی باشد که بستر لازم برای تسهیل حضور مردم عزیز فراهم شود.

رستگاری همچنین بر لزوم بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های اجرایی روز قدس سنوات گذشته، تلاش برای برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، مدیریت احسن برنامه‌های مورد نظر در طول مسیر راهپیمایی مانند ایجاد نظم بین راهپیمایان، فراخوان‌های عمومی برای حضور حداکثری مردم و تسهیل ایاب و ذهاب شهروندان بویژه جانبازان، سالمندان و معلولین تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در سال جاری به دلیل ملاحظات جهانی، حضور نظامی آمریکا در خلیج فارس و تشدید تحریم‌ها از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

محمدعلی جعفری افزود: نظر به اینکه مهمترین عامل تعیین کننده در پیروزی انقلاب اسلامی و طی کردن گردنه‌های حساس در ۴۰ سال گذشته، وحدت و حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی بوده است، باید رویکرد مجریان برنامه‌ها به سمت‌وسوی تقویت وحدت، انسجام و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در برنامه‌های پیش‌رو باشد.

به گزارش مهر، در این جلسه زمان و مسیر راهپیمایی روز قدس نیز تعیین و مقرر شد راهپیمایی روز قدس در مرکز استان یزد همزمان با سراسر کشور روز جمعه ساعت ۱۱ صبح از مسیر میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی (ره)، چهار راه شهدا، خیابان قیام، مسجد ملأ اسماعیل (میعادگاه نمازجمعه) برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار