استاندار یزد :
استاندار یزد با خانواده‌های اهدا کننده عضو را پیشتازان ترویج این فرهنگ اسلامی و انسانی دانست و گفت: فرهنگ اهدا عضو باید بین اقشار مختلف جامعه ترویج و نهادینه شود تا امید تداوم زندگی در بیماران نیازمند به پیوند تقویت شود.
کد خبر: ۷۴۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 30 May 2019

محمدعلی طالبی چهارشنبه در نشست علنی این شورای که با حضور جمعی از خانواده‌های اهداء کننده عضو برگزار شد، اظهار داشت: اهداء عضو در حقیقت اهدا زندگی به افراد نیازمند است و این فرهنگ باید بیش از پیش در جامعه بسط داده شود که در نهادینه سازی این فرهنگ اسلامی و انسانی خانواده‌های اهدا کننده نقش مهمی را برعهده دارند و لازم است مراتب قدردانی و ارادت خود را نسبت به ایثار این خانواده‌ها اعلام کنم.
وی تصریح کرد: فداکاری و ایثار خانواده‌های اهدا کننده عضو باعث شده تا استان یزد در ردیف استان‌های برتر کشور در انجام این عمل خداپسندانه قرارگیرد که نشان دهنده ایمان و تدین مردم این دیار است.
استاندار یزد که در این نشست به عضویت انجمن اهداء کنندگان عضو در استان پیوست یادآور شد: افتخار می‌کنم فرصت خدمت به خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو را پیدا کردم و خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر یزد هم این مهم را به خوبی درک کرده و نسبت به نهادینه کردن این فرهنگ انسانی اقدام کردند.
رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز دراین آیین گفت: اعضای شورای شهر یزد افتخار می‌کنند که برای خانواده‌های اهدا عضو که بدون هیچ توقع مالی به این خدا پسندانه اقدام کردند، خدمت میکنند.
غلامعلی سفید اهداء عضو را ناشی از فرهنگ بالا و اعتقاد دینی پایدار دانست و افزود: خوشبختانه این فرهنگ به خوبی بین اقشار مختلف مردم دارالعباده یزد نهادینه شده است.
وی با تاکید بر حمایت از توریج فرهنگ اهداء عضو برای زنده نگه داشتن بیمارانی که منتظر پیوند هستند، گفت: مسئولان و معتمدان محلات نقش مهمی در ترویج بیش از پیش فرهنگ اهدا عضو در جامعه ایفا می‌‎کنند.
سفید عضویت تمام مسئولان و اعضای شورای شهر در پویش دوباره زندگی را ضروری دانست و بیان کرد: توسعه اجتماعی مستلزم حمایت و احساس مسئولیت در قبال یکدیگر است.

در این مراسم از خانواده‌های اهدا کننده عضو در سال جاری تجلیل و این خانواده‌ها کارت اهداء عضو را به اعضای شورای شهر یزد که به انجمن اهداء کنندگان عضو استان پیوسته بودند، تحویل دادند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار