فرماندار تفت با بیان اینکه پنج کیلومتر از مسیر دو بانده تفت به دهستان شیرکوه(دهبالا، طزرجان و روستاهای اطراف) به زودی به بهره برداری خواهد رسید گفت: در دیدار استاندار از این مناطق، خواستار پیگیری برای تخصیص اعتبار ملی و استانی برای ادامه این مسیر شدیم.
کد خبر: ۷۴۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 30 May 2019

محمد محامدی در نشست بررسی مشکلات منطقه ده بالا در دفتر خبر این منطقه گفت: یکی از نگرانی های عمده در سال گذشته، بحران کم آبی بود به طوریکه از ابتدای سال ۹۷ بیشتر زمان جلسات با حضور بخشداران به منظور مدیریت آب رسانی سیار در مناطق روستایی بود و خوشبختانه با بارش های اخیر این مشکل تا حدودی رفع شده است.

فرماندار شهرستان تفت خواستار توجه ویژه مسئولین استان به شهرستان تفت شد و خاطرنشان کرد: ییلاقات شهرستان تفت نیازمند توجه جدی مسئولان استان است و با توجه به حضور پرشمار از مرکز استان در ایام تعطیل سال در این مناطق و با توجه به اعتبارات محدود دهیاری‌های مناطق ییلاقی بر اساس جمعیت ساکن، امکان خدمت‌رسانی مناسب وجود ندارد و باوجود تلاش‌های دهیاران در این مناطق، شاهد ضعف‌هایی درزمینهٔ جمع‌آوری پسماند در این مناطق هستیم.

محامدی در ادامه افزود: در کارگروه پسماند استان مصوب گردید در طرح جامع پسماند شهر یزد، شهر تفت و بخش مرکزی آن نیز دیده شود و با اجرایی شدن این طرح این معضل بزرگ رفع خواهد شد که اجرایی شدن آن نیازمند عزم جدی مسئولین استان است.

وی بیان نمود: مشکلات گازرسانی به منطقه ده بالا نیز با برگزاری جلسات متعدد رفع شده و در دیدار با مدیران شرکت گاز استان تسریع درروند اجرایی این پروژه را خواستار شدم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد گازرسانی به‌تمامی نقاط دهستان شیرکوه باشیم.

فرماندار شهرستان تفت بابیان حمایت از سرمایه‌گذاران بومی اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاری افراد بومی در مناطق ییلاقی شهرستان را در دستور کار قرار داریم و امیدواریم در انجام پروژه‌های سرمایه‌گذاری و عمرانی، سرمایه‌گذاران شهرستان پیشگام و پیش‌قدم باشند.

فرماندار شهرستان تفت خواستار نظارت جدی برساخت و سازها در حریم رودخانه‌ها شد و تأکید نمود: بارها در حضور مسئولین و دهیاران خواستار برخورد جدی و قاطع به متجاوزان حریم رودخانه شدم و امیدوارم با حمایت مسئولین دستگاه قضایی و پیگیری ویژه آب منطقه‌ای استان این اتفاق رخ دهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار