رئیس فدراسیون تکواندو گفت: پشتوانه سازی با شناسایی استعدادها و توجه به رده سنی پایه باید محور فعالیت و هدف غایی و مهم هیات های استانی قرار گیرد.
کد خبر: ۷۴۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 30 May 2019

محمدپولادگر در مجمع انتخاباتی هیأت تکواندو یزد افزود: ظرفیت‌های خوبی در بین نوجوانان و جوانان در تکواندو در استان‌ها وجود دارد که با برنامه ریزی مدون و با جلب همکاری باید زمینه رشد و بالندگی علاقه مندان و توسته این رشته بیش از گذشته فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ایران در تکواندو جزو قدرت‌های بزرگ حهان است بر تداوم برنامه‌های آموزشی، برگزاری لیگ‌ها، شناسایی استعدادها و بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای این جایگاه به عنوان یک وظیفه مهم توسط تمام دست اندرکاران در کشور تاکید کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای داوران، مربیان و بازیکنان، انجام امور فرهنگی، حضور در مسابقات مختلف و نظارت و سازماندهی برنامه‌ها از دیگر وظایف مهم هیأت‌های استانی است که باید مدنظر متولیان قرار گیرد.

پولادگر همچنین به ظرفیت این رشته در استان یزد اشاره کرد و ساخت خانه تکواندو با همکاری خیران، بخش خصوصی و پیگیری مسئولان ورزش و جوانان استان و هیأت را خواستار شد.

در این مجمع رضا اویسی با کسب ۱۵ رأی از ۱۷ رأی ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان سکاندار جدید هیأت تکواندو استان یزد انتخاب شد.

استان یزد ۶۵ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار