استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه کاشان با اشاره به این که استکبار جهانی هیچ وقت به تعهدات خود در مذاکرات پایبند نبودند، گفت: مذاکره توطئه استکبار جهانی علیه ملتهای مسلمان جهان است.
کد خبر: ۷۵۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 01 June 2019

حجت الاسلام و المسلمین«علی احتشام» در تجمع راهپیمایان روز جهانی قدس یزد، با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران انقلابی فاطمی است، اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار یزد با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در حقیقت از ناموس دینی خود در برابر استکبار جهانی دفاع و حمایت کردند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه ناموس دین در ارزش‌های اسلام ناب محمدی، افزود: مردم ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی اعتقاد دارند که مسجد القصی ناموس دین شیعیان مولا علی(ع) و پیروان اسلام ناب محمدی است و این مهم در رساله دینی تمام مراجع تقلید آمده است.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه کاشان گفت: جهانیان بدانند حتی اگر ملت فلسطین روزی تصمیم بگیرد با اسرائیل معامله کند، ملت همیشه بیدار ایران اسلامی به هیچ وجه مسجدالاقصی را معامله نخواهد کرد.

حجت السلام و المسلمین احتشام در ادامه با بیان این‌که حمایت از مظلومان جهان فارغ از دین و ملیت مرام ملت مسلمانان ایران است، تصریح کرد: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت تقویت و به سدی مستحکم در برابر رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی با اشاره به ضرورت شناخت توطئه دشمنان، بیان کرد: استکبار جهانی همیشه و در همه حال قصد دارد با طرح و اجرای توطئه‌های مختلف ارزش‌های اسلام ناب محمدی را کمرنگ و ایمان مسلمانان را ضعیف کند.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که استکبار جهانی قصد دارد با اجرای توطئه مذاکره اهداف شوم خود در جامعه اسلامی را محقق سازد، گفت: سوابق مذاکره با مستکبران نشان داده که آمریکا و اسرائیل هیچ وقت به تعهدات خود در مذاکره پایبند نبوده و نخواهند بود.

وی در پایان با بیان این‌که ملت ایران پیرو هدف امام خمینی(ره) است، تأکید کرد: ما فقط به دنبال نابودی استکبار هستیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار