امام جمعه و فرماندار ابرکوه عصر روز جمعه در بیانیه ای مشترکی بابیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس از اینکه به ندای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری لبیک گفتند، از حضور حماسی شهروندان قدردانی کردند.
کد خبر: ۷۵۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 01 June 2019

در بیانیه مشترک حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی و محمد کاظمی نسب آمده است: مردم با گذشت ۴۰ سال از انقلاب هنوز، با لبیک به تأکیدات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه قدس مطلق به اسلام است و به منویات امام امت و خلف صالح آن حضرت، مقام معظم رهبری پاینبد بوده و هستند؛ تشکر کردند.

در بخشی از بیانیه آمده است: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرهای ابرکوه و مهردشت علاوه بر حضور باشکوه در آئین‌های شب‌های قدر، در ۱۲ نقطه این شهرستان با راهپیمایی با شکوه خود در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان تمام معادلات استکبار جهانی در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا و اربابش رژیم اشغالگر قدس را به هم زدند و ثابت کردند که رژیم رو به اضمحلال و غاصب صهیونیستی در لبه پرتگاه قرار دارد.

امام جمعه و فرماندار ابرکوه تصریح کردند: مردم با شکوه خاصی در راهپیمایی روز جهانی قدس وفاداری خود را از مردم مظلوم فلسطین و شهدای مقاومت به نمایش گذاشتند و بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

در بخشی از بیانیه آمده است: حضور باشکوه ملت‌های جهان اسلام در روز جهانی قدس که به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شدند، اسرائیل غاصب از این اتحاد و همبستگی آنها خشمگین است.

راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با سراسر ایران اسلامی امروز جمعه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری در ۱۲ نقطه شهری و روستایی شهرستان ابرکوه برگزار شد.

مرکز شهرستان ۵۶ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار