نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تبریک انتصاب فرماندار جدید این شهرستان از وی خواست با بهره گیری از نظرات همه دلسوزان و خصوصا جوانان پرانگیزه و خوشفکر، و تعامل با مسئولان مختلف، منشا خِیر و خدمت برای مردم باشد.
کد خبر: ۷۵۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 01 June 2019

محمدرضا تابش در دیدار با فرماندار جدید شهرستان افزود: بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان باید با قدرت و قاطعیت اهداف دولتِ برآمده از خواست و نظر مردم را اجرایی کنید و زمینه آرامش و رفاه مردم را فراهم آوردید.

وی اضافه: کرد حمایت و همراهی با مسئولان را وظیفه خود می دانم و برای جنابعالی نیز آرزوی موفقیت دارم و از هیچ کوششی برای کمک به فرآیند توسعه و تعالی شهرستان فروگذار نمی‌کنم.

نماینده مردم اردکان همچنین با تاکید بر ارزیابی عملکرد مدیران و آسیب شناسی مشکلات؛ به بیان برخی مسائل اولویت دار شهرستان که بعضاً قبلاً نیز مورد پیگیری بوده است پرداخت و خواستار توجه لازم به این موارد شد.

" بهروز شهابی زاد" نیز در این دیدار به بیان برنامه‌های کاری خود در زمینه‌های مختلف پرداخت و اظهار داشت: در اجرای سیاست‌های دولت؛ از همه مسئولان، دستگاه‌های اجرایی و نهادها انتظار جدی دارم تا همراهی لازم با مجموعه فرمانداری برای پیگیری مسائل شهرستان را داشته باشند.

فرماندار جدید اردکان، به ارائه برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداخت و در خصوص برخی مسائل اولویت دار شهرستان، با نماینده مردم اردکان، مشورت و گفتگو کرد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار