فرماندار اردکان پس از شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم این شهرستان همگام با مردم ولایتمدار استان یزد در خلق حماسه تاریخی قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۵۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 01 June 2019

بهروز شهابی‌زاد  افزود: حضور گسترده مردم مؤمن، روزه‌دار و دشمن‌شناس اردکان که همگام با مسلمانان سراسر دنیا اتحاد و هم‌دلی مثال‌زدنی خود را به رخ جهانیان کشیدند و با آرمان‌های بلند شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاقی دوباره کردند؛ شایسته بهترین درودها و ستایش‌هاست.

وی اضافه کرد: صفوف به‌هم‌پوسته مردم شریف ایران اسلامی و اردکانی‌های همیشه در صحنه نوید دهنده آزادی کامل قدس شریف در آینده‌ای نزدیک و زبونی و خواری سردمداران استکبار و استبداد در سراسر جهان بود.

فرماندار اردکان تصریح کرد: بر خود فرض می‌دانم از حضور آگاهانه مردم سرافراز در راهپیمایی روز قدس که موجب ناامیدی دشمنان از برنامه‌های تفرقه‌افکنانه‌شان شد؛ صمیمانه تشکر و توفیق آنها را از خداوند متعال مسئلت دارم.

مردم مؤمن و روزه دار اردکان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و با شعارهای کوبنده و انقلابی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، خشم و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

راهپیمایان در حالی که پیشاپیش آنها امام جمعه، فرماندار، روحانیان در حرکت بودند یک صدا با حمل پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بحرین و یمن با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، اوج این همدلی و وحدت بزرگ را در تبعیت از فرامین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار