رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری یزد خبر داد؛
رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد، گفت: بازار لوازم خانگی دست دوم بعد از عید فطر در یزد راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۵۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ 01 June 2019

«محمدرضا دشتی» با اشاره به پیش بینی نیاز شهروندان در حوزه کالا و خدمات، اظهار کرد: شهرداری یزد با بررسی و الگوگیری از دیگر استان‌ها اقدام به ساخت یک بازار کالای دست دوم نموده که این بازار در ایام عید سعید فطر راه‌اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم راه‌اندازی بازار لوازم خانگی دست دوم در راستای افزایش قدرت خرید مردم و رفع نیازهای آنها، افزود: در بازار خرید و فروش لوازم خانگی دست دوم، علاوه بر ارائه مستقیم محصولات، افراد می‌توانند محصولات خود را با قیمت پیشنهادی یا به صورت سمساری اجناس خود را به فروش برسانند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد با اشاره به این‌که غرفه‌های ایجاد شده در بازار با سه محوریت شامل غرفه سمسار، غرفه امانت فروش و غرفه فروش مستقیم واگذار می شوند، گفت: در غرفه سمسار، سمسار اقدام به عرضه کالاهای خود با درج مشخصات فنی می کند و در غرفه امانت نیز افراد می‌توانند اجناس خود را به قیمت پیشنهادی به صورت امانت در اختیار غرفه دار قرار دهند که در این صورت غرفه دار تنها درصدی به عنوان حق العمل کاری دریافت می کند.

دشتی تصریح کرد: در غرفه فروش مستقیم عموم مردم می توانند کالاهای خود را بدون واسطه در معرض فروش قرار دهند.

این مسئول یادآور شد: با توجه به شعار سال جاری و برای تحقق رونق تولید، تولیدکنندگان تولیدات خانگی نیز امکان دریافت غرفه فروش محصولات خود را در بازارهای شهری دارند.

وی در پایان با بیان این که از لحاظ قیمت گذاری ضمن ارائه قیمت اولیه از سوی صاحب کالا، کارشناسی در بازار مستقر است که در صورت درخواست خریدار اقدام به کارشناسی کالای مورد نظر می کند، گفت: بازار لوازم خانگی دست دوم بعد از عیدفطر در محل میدان امام رضا، پشت پارک دانشجو برقرار است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار