شهردار منتخب شهر یزد با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر از سمت شهرداری یزد استعفا داد.
کد خبر: ۷۵۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 02 June 2019

«داور نظری اردبیلی» با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، با بیان این‌که حدود 50 روز از آشنایی من با شهر یزد و مدیریت دارالعباده می‌گذرد، اظهار کرد: این مدت سرشار از تلخی و شیرینی بود که بسیاری از خاطرات خوب توسط مردم میهمان نواز یزد رقم خورده است.

وی با اشاره به این‌که از روز اول فعالیتم در شهر یزد متأسفانه مورد اتهامات کذب در حواشی مختلتفی قرار گرفتم، افزود: در طول دوره خدمتم هیچ وقت به حواشی پاسخ نداده و نخواهم داد.

شهردار منتخب شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با بیان این‌که من از مدیران و بزرگان شهر یزد گله دارم، افزود: من سکوت کردم چون مدیر اجرایی هستم و اعتقاد دارم که اگر مدیر اجرایی در مورد حواشی صحبت کند مدیر اجرایی نیست.

نظری اردبیلی خطاب به اعضای شورای شهر یزد تصریح کرد: اگر برخی افراد فکر می‌کردند که امکان توفیق من در شهرداری یزد پایین است می توانستند بجای تخریب با گفت و گو های منظم این مهم را به اطلاع همدیگر برسانیم.

وی بیان کرد: متأسفانه برخی اعضای شورای شهر به جای گفت و گو برسر نظر شخصی خود در مورد من، روش تخریب غیرمستقیم را انتخاب و شرایط رو بجای رساندند که من جان خود را بردارم و از مدیریت شهرداری یزد استعفا بدهم.

نظری اردبیلی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمام حواشی که بر علیه من شده است، آماده هرگونه همکاری با شورای شهر یزد هستم و اگر اعضای شورا به این اجماع رسیدند که کس دیگری می‌تواند برای مدیریت این شهر موثرتر باشد با کمال میل از سمت خود استعفا داده و یزد را ترک می‌کنم.

وی با بیان این‌که قرار گرفتن در این مسیر برای من و شورای شهر یزد حتما از برکات و الطاف الهی است که اثرات آن را در آینده خواهیم دید،گفت: من در طول 50 روز گذشته در شهر یزد حضور داشته و مطالعات میدانی خوبی انجام داده‌ام.

شهردار منتخب یزد تهیه طرح جامع برای استفاده بهینه و کسب درآمد از پارکینگ‌های حاشیه‌ای، توجه به طرح صیانت از حقوق شهروندی، طرح نظر سنجی استخراج عملکرد مأمورین شهرداری، و استارت طرح هر هفته یک ابتکار را از جمله موارد مدیریت شهری در 50 روز گذشته دانست و خاطرنشان کرد: من از روزی که به عنوان شهردار منتخب از سوی شورا انتخاب شدم خود را شهروند افتخاری یزد می‌دانم و تا جایی که در توانم باشد برای برتر شدن و آبادانی دارالعباده تلاش خواهم کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار