رییس کمیته امداد مهریز:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز گفت: ۲۷۵ نفر به عنوان حامیان زنان بی سرپرست، فرزندان یتیم و بیماران در شهرستان مهریز اقدام کردند.
کد خبر: ۷۵۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 02 June 2019

احمد ایزدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز گفت: ۲۷۵ نفر حامیان شهرستان مهریز که ۹۵ نفرآن‌ها در شهرمهریز، ۱۳۰نفر از روستای گرد کوه، ۵۰ نفراز استان یزد و ۶۰نفر هم از پرسنل بیمارستان فاطمه الزهرا هستند در این طرح خدا پسندانه شرکت کردند.

ایزدی ادامه داد: این تعداد حامی توانستند سرپرستی و حمایت بیش از ۱۰۰ فرزند معنوی را تحت پوشش قرار داده اند.

وی بیان کرد: طرح محسنین با هدف حمایت از فرزندان و زنان سر پرست خانوار و بیماران نیازمند و غنا بخشیدن به وضعیت معیشتی خانواده‌ها و رفع نیاز آنی و آتی آنان در شهرستان مهریز انجام می‌شود.

بگفته ایزدی مسجد امیر المؤمینن به عنوان پایگاه ثابت، و بیمارستان فاطمه الزهرا، مسجد علی بن ابی طالب و حسینه وحدت هم به عنوان پایگاه‌های سیار این در شهرستان مهریز فعال هستند.

ایزدی عنوان کرد: کمک‌های که به این خانواده‌ها به ویژه فرزندان آن‌ها می‌شود در زمینه تامین جیهزیه، اثاثیه ضروری منزل، مواد غذایی، پوشاک، امکانات بهداشتی و پزشکی دارویی است.

وی گفت: شهروندان مهریزی می‌تواند به منظور آسان‌تر شدن در امر پرداخت از طریق شناسه پرداختی که در اختیار حامی قرار می‌گیرد مبلغ مورد نظر را به حساب متمرکز طرح محسنین واریز کنند.

ایزدی افزود: خیرین محترمی که تمایل داردند در این امر شرکت مستمر داشته باشند می‌تواند از طریق شماره تلفن ۳۲۵۳۰۰۷۷، ۰۳۵ و دو سامانه mohsenin.ir، emdad.ir اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار