نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا در اوج اقتدار و شکوفایی قرار دارد و دشمنان هم به این قدرت بالا اعتراف می‌کنند.
کد خبر: ۷۵۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 03 June 2019

سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده شهید هدایتی از شهدای انقلاب اسلامی در استان یزد، گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا در اوج اقتدار و شکوفایی قرار دارد و دشمنان هم به این قدرت بالا اعتراف می‌کنند.

وی افزود: شهدا فرزندان معنوی امام حسین (ع) هستند و خانواده‌های معظم شهدا دارای قداست ذاتی هستند که از مقام والایی برخوردارند.

موسوی بیوکی ادامه داد: شهدای گرانقدر ما از همه چیز خود گذشتند تا راه اصلی را به ما نشان دهند و امروز کسی که می‌خواهد در صراط مستقیم قدم بردارد باید همین راه شهدا را ادامه دهد.

وی گفت: استکبار جهانی با ایران اسلامی دشمنی دیرینه دارد و این دشمنی همچنان ادامه دارد و این به خاطر عزت و اقتدار ایران در دنیاست که آن‌ها را نگران کرده است.

شهید محمد رضا هدایتی متولد ۱۳۳۶ از شهدای مبارزه با رژیم ستمشاهی است که در سال ۵۷ به علت درگیری با ماموران ساواک و بر اثر اصابت مستقیم گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار