مدیر کل زندان‌های استان یزد خبرداد:
مدیر کل زندان‌های استان یزد با اشاره به اجرای بخشنامه‌ای برای زندانیان گفت: زندانیان دارای کمتر از ۶ ماه حبس در یزد با این بخشنامه آزاد می شوند.
کد خبر: ۷۵۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 03 June 2019

رضا ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندان‌های استان یزد در مراسم جشن مهربانی ویژه خانواده‌های زندانی جرائم غیر عمد گفت: با توجه به سیاست‌های قوه قضائیه مبنی بر حمایت از خانواده‌های زندانیان بخشنامه‌های خوبی برای زندانیان در نظر گرفته است که در این بخشنامه زندانیان دارای کمتر از ۶ ماه حبس در یزد آزاد می شوند.

وی افزود: این بخشنامه در دو بخش زندانیان محکوم به حبس و زندانیانی که صرفاً به‌دلیل عجز از پرداخت جزای نقدی در حبس به سر می‌برند و محکومیت آن‌ها کمتر از شش ماه باشد شامل می‌شود و از زندان آزاد می‌شوند.

ذوالفعلی نژاد با اشاره به مرخصی محکومین جرائم غیرعمد و محکومین مالی نیز گفت: زندانیانی که به‌ لحاظ عجز از پرداخت دیه در جرائم غیرعمد بازداشت هستند و همچنین دارندگان محکومیت مالی، صرف نظر از مدت اقامت در زندان از مرخصی موضوع این بخشنامه برخوردار خواهند بود.

مدیر کل زندان‌های استان یزد با اشاره به بدهی ۵۹ میلیارد تومانی کل محکومان امسال، خاطرنشان کرد: از این میزان بدهی ۱۱ میلیارد تومان از سوی شاکیان گذشت شده است و برای آزادی تمام محکومان ۴۸ میلیار تومان نیاز است که امیدواریم با برنامه‌های فرهنگی و حمایت خیرین بتوانیم ادامه روند آزادی دیگر محکومان را در پیش بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار