مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: مشکلات اقتصادی کشور بی تردید برطرف می شود و نباید با پمپاژ یأس و ناامیدی، مردم جامعه را سرگردان کرد.
کد خبر: ۷۶۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 05 August 2019

به گزارش تابناک یزد، احمد پهلوانیان در دیدار با خبرنگاران شهرستان مهریز گفت: یکی از مشاغل سخت و دشوار، حرفه خبرنگاری است زیرا این شغل استرس های خاصی دارد وخبرنگار برای حفظ شرافت و رعایت اخلاق خبرنگاری از سوی اذهان عمومی و مسئولین تحت فشار قرار می گیرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به موفقیت های کم نظیر این مرکز افزود: صدا و سیمای مرکز یزد در طول سال همواره تلاش می کند در کنار انعکاس خدمات و تلاش های مسئولین، مطالبات مردم را رصد و پیگیری کند. برنامه های این مرکز با سه محوریت، پرداختن به مسئله آب، رونق تولید و حمایت از جوانان تولید کننده و دارای سمن روی آنتن می رود.

وی با اشاره به حمایت صدا و سیما از مقوله اشتغال و تولید افزود: در فصل بهار، مستند «مردم بالادست» از شبکه استانی یزد پخش می شد که به معرفی کارآفرینان و علت موفقیت و مشکلات آن ها در روستاهای استان می پرداخت و به طور تقریبی بهترین برنامه روستایی ساخته در کل کشور بود و در حال حاضر نیز این برنامه از شبکه سراسری جام جم پخش می شود.

پهلوانیان همچنین با بیان این که شرایط بد اقتصادی پیش آمده برطرف خواهد شد تصریح کرد: برای همگان ثابت شده است که شرایط بحرانی پایدار نخواهد ماند و با وجود کم کاری برخی مسئولین و نبود انگیزه کافی برای حل مشکلات، قطعا این مشکلات اقتصادی رفع خواهد شد. تلاش می کنیم با نقد منصفانه، مطالبات مردم را طرح کنیم و از پمپاژ یأس و ناامیدی به جامعه و سرگردانی مردم جلوگیری کنیم.

وی درخصوص نصب ایستگاه دیجیتال در منطقه کنجکوه شهرستان مهریز که چند سالی است به دلیل هزینه های بالای تجهیزات به تعویق افتاده است گفت: نصب ایستگاه دیجیتال در مناطق کوهستانی شهرستان مهریز تا پایان سال انجام خواهد گرفت.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد همچنین علت قطع و وصل مکرر سیستم و نداشتن سیگنال به ویژه در مناطق روستایی را قرار گرفتن منطقه در نقطه کور نسبت به رصد ماهواره و آسیب دیدن تجهیزات به دلیل بارندگی ها در این مناطق دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار