جوکار:
عضو کمیسیون امنیت ملی دوره نهم مجلس با اشاره به اقدامات اقتدارگونه نیروهای مسلح در ساقط کردن پهپاد آمریکا و توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس گفت: طبق نظرسنجی‌های اخیر رضایت مردم افزایش یافته و اقتصاد بهبود پیدا کرده است.
کد خبر: ۷۶۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 05 August 2019

به گزارش تابناک یزد، محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دوره نهم مجلس شورای اسلامی  درباره تاثیر افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در فرایندهای داخلی اقتصاد و بهبود روند بازار گفت: دشمن ما امروز تنها زبان زور را می‌فهمد و منطق دشمن منطق زورگویی است.

وی افزود: در برابر منطق زورگویی دشمنان باید منطق مشابهی از سوی جمهوری اسلامی اتخاذ شود ضمن اینکه گفتمان و مذاکره با چنین دشمنی نتیجه‌بخش نخواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت:‌ دشمنان اگر در جایی حرکتی علیه منافع جمهوری اسلامی کردند باید مشابه آن علیه‌شان اقدام صورت گیرد.

جوکار گفت: وجود اقتدار و عملیات علیه دشمنان به انسان آرامش می‌دهد ضمن اینکه طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی برخی نهادها و ارگان‌ها مشخص شده است بعد از ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکایی و همچنین توقیف نفتکش قانون گریز انگلیسی رضایتمندی در مردم افزایش پیدا کرده است و مردم نشاط و سرور بیشتری پیدا کرده‌اند.

وی افزود: بعد از اقدامات اخیر نیروهای مسلح علیه آمریکا و انگلیس جامعه دچار غرور خاصی شده است که ناشی از عملکردی است که نظام جمهوری اسلامی در قبال بیگانگان اتخاذ کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی دوره نهم مجلس  تصریح کرد:‌ وقتی مردم عزیز ایران اسلامی که با انگیزه و با شور و نشاط انقلابی بنا دارند تا خودشان را به عرصه دنیا نشان دهند و وقتی فضا در حالتی باشد که به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در بین ملت هستند که متاسفانه توسط کارگزاران این عطر در جامعه پیچیده می‌شود مردم به دنبال آن هستند که دارایی خود را حفظ کنند.

جوکار گفت:‌ در دوران دفاع مقدس شعار جنگ جنگ تا پیروزی از سوی مردم سر داده می‌شد زیرا فضای جامعه فضای ایستادگی بود.

وی گفت: متاسفانه در سایه این تفکر که غرب برای ایران اقتصاد و معیشت و رفاه ایجاد کند در جامعه دل مردگی ایجاد کرد و ثباتی هم در جامعه حکمفرما نبود و قیمت‌ها هر روز نوسان داشت. ولی با چند حرکت اخیر علیه دشمنان مردم کشورمان احساس غرور کرده و اوضاع اقتصادی ارز ثبات و بهبود پیدا کرده و علائم ارتقاء‌ معیشت را مشاهده می‌کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی دوره نهم مجلس  گفت:‌ در طول سال‌های گذشته درگیر نوسانات اقتصادی و معیشتی زیادی بودیم. که متاسفانه کارگزاران دنبال مذاکره با دشمن بودند و ما مرتب عقب نشینی می‌کردیم و بیگانگان هم به دنبال امتیازگیری از جمهوری اسلامی بودند که بخش عمده‌ای هم از آن محقق شد. که در بحث هسته‌ای شاهد چنین رویه‌ای بودیم.

جوکار افزود: عقب نشینی در برابر دشمنان تاثیر مستقیم و ناامید کننده‌ای در جامعه دارد و مردم آن رانمی‌پسندند چرا که مردم انقلابی ایرانی اسلامی به دنبال ایستادگی مقتدرانه در برابر بیگانگان هستند ضمن اینکه در برابر کشورهای دوست هم باید به گونه‌ای عمل کنیم که آنها را همراه خود کنیم و نباید به آنها احساس شراکت و رفاقت دست دهد.

وی گفت: نباید جایگاه دوست و دشمن در عرصه سیاست خارجی تغییر کند و اگر این کار را انجام دادیم موجبات بروز ناامیدی و سرشکستگی در جامعه تزریق فساد به کشور فراهم آورده‌ایم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار