شهردار یزد:
شهردار یزد خواستار جریان سازی خبرنگاران یزد در حوزه مدیریت شهری شد.
کد خبر: ۷۷۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 11 August 2019

به گزارش تابناک یزد، جمال الدین عزیزی شنبه شب در مراسم جشن روز خبرنگار که از سوی خانه مطبوعات و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: جریان سازی در حوزه مدیریت شهری یکی از رسالت های خبرنگاران است.

وی عنوان کرد: یکی از رسالت هایی هم که لازم است توسط خبرنگاران با جدیت بیشتری دنبال شود، توسعه و ارتقاء فرهنگ شهروندی است.

شهردار یزد یادآور شد: راه اندازی استودیو شهروند در شهرداری یزد در همین راستا انجام شده و تلاش ما شناخت و آگاهی از مشکلات مردم است.

عزیزی با اشاره به اینکه خبرنگاران دانشی موثر در مشارکت طلبی مردم دارند، بیان کرد: مدیریت شهری تمایل دارد در این راستا با همه خبرنگاران استان یزد همکاری کند.

وی، تخصصی شدن خبرنگاران را یکی از اتفاقات خوب در حوزه رسانه دانست و تاکید کرد: رسانه ها خبرنگاران را به سمت تخصصی شدن هدایت کنند زیرا به طور قطع می توانند تاثیرگذاری بالاتری داشته باشند.

عزیزی همچنین تصریح کرد: تولید محتوای رسانه ها را باید به ذائقه مردم نزدیک کرد و ظرفیت های اقتصادی و گردشگری استان را باید مدنظر قرار داد و در این زمینه قلم فرسایی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار