رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی قم با اشاره به هک های سایبری گفت: پرونده های سایبری و پلیس فتا دارای پیچدگی های خاصی است که در یکی از پرونده ها یک نوجوان ۱۴ ساله در قم با یک تلفن همراه، موفق به هک ۹ هزار و ۴۳۹ حساب بانکی در سراسر کشور شد.
کد خبر: ۷۷۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 13 August 2019

به گزارش تابناک یزد، سرهنگ علی موالی با اشاره به فعالیت های این پلیس و جرائم سایبری گفت: جرایم سایبری در سه ماه نخست سال 98 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۸۲ درصد افزایش یافته است که اغلب آنها در خصوص جرائم مالی و اقتصادی بوده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی قم گفت: در امر اقتصادی طی سه ماه ابتدایی سال جاری شاهد افزایش 100 درصدی جرائم نسبت به سال گذشته بودیم که در این مدت بیش از ۷۰ درصد جرایم سایبری توسط پلیس فتای قم کشف شده است.

وی گفت: دشمنان در تلاش هستند تا مشکلات را به ویژه در قم برجسته کنند و با سیاه نمایی در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب بکوشند، دشمنان می خواهند با تغییر سبک زندگی جامعه ایرانی و تبلیغ در فضای مجازی به هویت ایرانی اسلامی ما ضربه وارد کنند.

موالی گفت: فضای مجازی بستری برای ترویج ناهنجاری ها شده است و به دلیل سرعت بالا در انتشار مطالب، اثرگذاری این شبکه ‌های اجتماعی بسیار زیاد  است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی قم گفت: متاسفانه قبح شکنی در فضای مجازی گسترش یافته و این امر تغییر رفتار در جامعه را به بار می آورد.

وی با اشاره به هک های سایبری گفت: پرونده های سایبری و پلیس فتا دارای پیچدگی های خاصی است که در یکی از پرونده ها یک نوجوان ۱۴ ساله در قم با یک تلفن همراه، موفق به هک ۹ هزار و ۴۳۹ حساب بانکی در سراسر کشور شد.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار