رئیس هیات بدمینتون استان یزد:
رئیس هیات بدمینتون استان یزد با بیان اینکه آینده یزد در حوزه بدمینتون درخشان است، از افتخار آفرینی تیم یزدی پارابدمینتون آقایان در مسابقات کشوری خبر داد.
کد خبر: ۷۷۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 16 August 2019

به گزارش تابناک یزد، محسن صادقیان رئیس هیات بدمینتون استان در همراهی با سیداحمد هاشمی معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با حضور در سالن ورزشی جانبازان امامشهر، از قهرمانان یزدی مسابقات کشوری پارابدمینتون آقایان تقدیر کرد.
صادقیان در گفتگو با خبرگزاری برنا از یزد با اشاره به افتخارآفرینی تیم پارا بدمینتون این استان در اولین حضور خود در مسابقات کشوری، بیان داشت: اولین دوره مسابقات پارا بدمینتون اقايان در روزهای نهم و دهم مرداد ماه با شرکت48 بازيكن در تهران برگزار شد که با شناخت نفرات برتر در 6 کلاس به پایان رسید. در این دوره از مسابقات تیم یزدی پارا بدمینتون آقایان با کسب مقام سومی انفرادی توسط سید کمال خلیلی زاده  و مقام چهارمی دوبل در همراهی با محمد رضا دهقانی، کار خود را به پایان رساند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آینده استان یزد در حوزه بدمینتون درخشان است، تصریح کرد: این افتخار آفرینی ورزشکاران یزدی در حالی روی داد که این تیم در کمتر از یک ماه، تشکیل و با حداقل امکانات به تمرین پرداختند. هم اکنون نیز به آینده این ورزش در یزد خوش بینم و امیدوارم با افزایش کمی و کیفی شرایط لازم پرداختن به این ورزش، بیش از پیش شاهد استقبال علاقمندان باشیم.
رئیس هیات بدمینتون استان یزد ادامه داد: اینک در تلاشیم تا برای ورزشکاران تیم پارابدمینتون امکانات لازم را فراهم آوریم. هم اکنون نیز در حال تامین ویلچرهای ویژه مسابقات معلولین هستیم. امید است بتوانیم شرایطی مطلوب و در بستری حرفه ای برای درخشش مضاعف ورزشکاران یزدی تدارک ببینیم.
صادقیان با اشاره به لزوم گسترش نشاط و امید به زندگی در بین شهروندان با شرایط خاص جسمی و حرکتی، عنوان داشت: فعالیت این عزیزان در رشته های ورزشی ویژه معلولین و جانبازان، علاوه بر بهبود شرایط جسمانی و حفظ سلامتی، نشاط قابل توجهی را برای آنان به همراه خواهد داشت. ورزشکاران در رشته های ورزشی به ویژه پارابدمینتون لحظات شاد و فرح بخشی را تجربه خواهند کرد که می تواند مستقیما در افزایش خودباوری و امیدبه زندگی آن ها تاثیر به سزایی ایفا کند.
وی با بیان اینکه فعالیت، اموزش و تمرین پارابدمینتون در یزد برای علاقمندان رایگان است، از شهروندان یزدی خواست تا افراد علاقمند را به هیئت بدمینتون استان یزد معرفی کنند.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار