مدیرکل امور مالیاتی یزد تأکید کرد:
مدیرکل امور مالیاتی یزد با بیان این‌که در پایان سال ۹۸ دستگاه کارتخوان غیرمتصل به شبکه مالیاتی در کشور نخواهیم داشت، افزود: نصب دستگاه کارتخون به منزله تعلق قطعی مالیات به هیچ پزشکی نیست.
کد خبر: ۷۸۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 18 September 2019

منوچهر اسدی در دیدار با هیات رئیسه سازمان نظام پزشکی یزد در مورد نصب کارتخوان در مطب اظهار کرد: در هفته پایانی شهریورماه جاری بیش از ۲۰ رشته شغلی دیگر ملزم به استفاده از دستگاه کارتخوان متصل به شبکه مالیاتی شدند و سایر صنوف به تدریج مشمول این الزام خواهند شد.

مدیرکل امور مالیاتی یزد گفت: این اقدام موجب شفافیت بیشتر در ارائه حساب‌های مالیاتی و حرکت در مسیر عدالت خواهد بود و از روش‌های تخمینی که همواره مورد اعتراض مودیان مالیاتی بوده کاسته خواهد شد.

اسدی با تاکید بر این موضوع که جامعه پزشکی با تمکین به قانون الزام نصب کارتخوان مالیات شفاف و عادلانه‌تری پرداخت خواهند کرد، آمادگی خود را برای جلسات آتی به منظور تعامل بیشتر و رفع ابهامات اعلام کرد.

وی افزود: نصب دستگاه کارتخوان در مطب پزشکان یک الزام قانونی است، مسئولان و کارشناسان اداره‌های مالیاتی شهرستان‌های استان آماده هرگونه همکاری برای تعامل با جامعه پزشکی هستند.

دکتر «احمد حائریان اردکانی» رئیس سازمان نظام پزشکی یزد با اشاره به رابطه نزدیک و تعامل جامعه پزشکی یزد با اداره‌کل مالیاتی استان افزود: بیشتر پزشکان متعهد دارای دستگاه کارتخوان هستند.

وی با بیان این‌که جامعه پزشکی تمکین به قانون را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌داند، گفت: نصب دستگاه کارتخوان این تعامل را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

نصب دستگاه کارتخوان در مطب پزشکان یک الزام قانونی است، مسئولان و کارشناسان اداره‌های مالیاتی شهرستان‌های استان آماده هرگونه همکاری برای تعامل با جامعه پزشکی هستند.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار