معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با اشاره به اینکه هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۳۰ آبان برگزار می‌شود، گفت: در جریان برگزاری این آزمون ۳۸۲ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان جذب می‌شوند.
کد خبر: ۷۸۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ 26 September 2019

جعفر رحمانی شمسی با تاکید بر اینکه این آزمون زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی و توسط سازمان سنجش آموزش کشور اجرا و برگزار می‌شود، ادامه داد: در استان‌ها نظارت بر این آزمون توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌شود.

وی دستگاه‌های اجرایی شرکت کننده در هفتمین آزمون مشترک فراگیر در استان یزد را اداره کل دامپزشکی‌، اداره کل امور عشایر‌، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای‌، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی‌، سازمان مدیریت و برنامه ریزی‌، اداره کل آموزش و پرورش‌، شرکت بیمه ایران‌، شرکت آب منطقه‌ای‌، اداره کل جهاد کشاورزی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد.

وی اظهار داشت: دستگاه اداره کل آموزش و پرورش استان با 316 نفر بالاترین سهمیه استخدامی را به خود اختصاص داده است.

رحمانی خاطر‌نشان کرد: داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون بایدبا توجه به دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد، نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی افزود: در این آزمون حداقل شرط سن برای ثبت نام در همه دستگاه‌ها بیست سال است.

وی تصریح کرد: با این حال حداکثر شرط سن مربوط به دستگاه‌های اجرایی برای دارندگان مقاطع تحصیلی دیپلم با حداکثر سن بیست و پنج سال(25)، فوق دیپلم حداکثر سن سی سال (30)، کارشناسی حداکثر سن سی و پنج سال (35)، کارشناسی ارشد حداکثر سن چهل سال (40) و دکترا حداکثر سن چهل و پنج سال (45) است‌.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار