در نشست دبیرخانه هفتمین المپیاد ورزش محلات یزد مطرح شد؛
معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نشست دبیرخانه هفتمین المپیاد ورزش محلات با بیان اینکه هدف از برگزاری این المپیاد، افزایش تحرک شهروندان و نشاط اجتماعی است، از معرفی استعدادهای برتر مسابقات به فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 28 September 2019

به گزارش تابناک یزد، اولین نشست دبیرخانه هفتمین المپیاد ورزش محلات یزد با حضور رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مصطفی زارع زاده قائم مقام و محمدفاضل یوسفی معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، روسای هیئت های ورزشی و سایر اعضای دبیرخانه این المپیاد برگزار شد.

محمدفاضل یوسفی معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این نشست با بیان اینکه هدف از برگزاری المپیاد ورزش محلات، افزایش تحرک شهروندان و نشاط اجتماعی است، بیان داشت: این المپیاد در هفتمین گام خود نیز با عزمی راسخ و به پشتوانه تجارب ارزنده دوره های پیشین می کوشد تا با همت 17 کمیته اجرایی و در هماهنگی با 20 هیئت ورزشی، با برگزاری مسابقات 32 رشته در قالب 143 رویداد در 22 مجموعه ورزشی، گستراننده نشاط اجتماعی چشمگیری در جامعه باشد.

وی در ادامه افزود: افتتاحیه این رویداد نهم آبان ماه بوده و اختتامیه نیز در شب یلدا مصادف با سی ام آذرماه سال جاری برگزار می شود.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با پیشبینی حضور بیش از ده هزار شهروند یزدی در این دوره از المپیاد، افزود: برهمین اساس 1200 مدال را در بین برترین های رشته های ورزشی توزیع خواهیم کرد و 100 تندیس نیز برای رشته های تیمی به یادگار تقدیم خواهد شد. هدایای نقدی و غیرنقدی ویژه دیگری نیز تدارک دیده شده است که به تیم های فعال در مسابقات، تماشاچی ها و سایر شرکت کنندگان اهدا می شود.

یوسفی با اشاره به اینکه استعداد های برتر این دوره از مسابقات به فدراسیون های ورزشی معرفی می شوند، تصریح کرد: در این دوره از المپیاد ورزشی محلات، تیم های استعداد یابی نسبت به شناسایی استعداد هیئت ها، اقدام و مستقیما به فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهند کرد تا با طی شدن روند مربوطه در اردو تیم های ملی حضور یابند.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار