نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادواره 264 شهید کارمند استان یزد، گفت: کدام مسؤولی حاضر است به خاطر مردم روی سیم خاردار مشکلات دراز بکشد؟
کد خبر: ۷۸۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 04 October 2019

علیرضا زاکانی در یادواره 264 شهید کارمند استان یزد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: ما ابتدا باید گام اول را بررسی و نقش بسیار مهم شهدا را در آن درک و برای تحقق گام دوم انقلاب تلاش کنیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمنان از همان پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد ولی انقلاب خود را از پس این توطئه‌ها کنار می‌زد و به دوره جدید وارد می‌شد.

وی با بیان اینکه نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نقشه‌های بسیاری را برای منطقه خاورمیانه و بالاخص کشور ایران کشیده بود گفت: در طول سال‌های 70 تا 98 می‌بینیم که شکست یکی پس از دیگری به کشورهایی تحمیل می‌شد و نظام سلطه در یک سیر قهقرایی جدی قرار گرفت و آن کشوری که دنبال فتح سنگرهای کلیدی جهان بود و با تفکر ناب اسلامی بیان داشت این قرن، قرن غلبه مستضعفین بر سر مستکبرین است و پرچم‌های اسلامی بر سر کاخ‌های شرق و غرب نصب خواهد شد در یک افق روشن کاملاً مشخص شد که نظام سلطه توان رویارویی با نظام اسلامی را ندارد.

زاکانی اضافه کرد: وقتی به اندیشکده‌های آمریکایی و سران کشورهای آمریکایی مراجعه می‌کردید اولین مقصر را ایران اسلامی می‌نامند که نگذاشتند جهان را در سیطره خود قرار دهند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در معادلات جهانی ایران اسلامی ابرقدرت بی‌رقیب است تصریح کرد: ابرقدرتی است که در ایدئولوژی، یک ایدئولوژی و اثرگذاری به نام اسلامی ناب محمدی دارد، در موضع اراده یک خودباوری متکی بر ایمان و اراده مستحکم و منطقه قوی در مواجه با سایر ملت‌ها و ظالمین و مظلومین جهان دارد که به شدت قلوب مظلومین و مستضعفین را به خود جلب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در این مسئله هیچ شکی نیست که در جنگ اراده‌ها، اراده ایران اسلامی است که بر همه ابرقدرت‌ها غلبه می‌کند.

بسیاری از توفیقات امروز ایران اسلامی مرهون کمک شهداست

زاکانی در ادامه بسیاری از توفیقات امروز ایران اسلامی را مرهون کمک شهدا دانست و گفت: اینکه امروز ما می‌توانیم گردهم آییم و به یاد و نام شهدا و با آرامش مجالسی را برگزار کنیم به خاطر فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده‌هایشان است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز میراث بزرگ شهدا را در دست داریم و در داخل کشور هم توفیقات اساسی و هم مشکلاتی را تحمل می‌کنیم اظهار داشت: وقتی کالبد شکافی می‌شود می‌بینیم که مشکلات کشور به خاطر دوری از فرهنگ شهادت و شهدا است و باید دانست که توفیقات کشور استمرار حرکت شهدایی است که با همه وجود در این مسیر حرکت کردند.

وی ادامه داد: فرهنگی که فرمانده گردان روی سیم خاردار می‌خوابید تا راه باز شود کجا رفته است؟ آیا امروز مسئولان ما روی کدام سیم خاردار مشکلات خوابیده‌اند و به پای مشکلات مردم فدا شده‌اند؟ و یکی از دلایلی که مشکل در کشور وجود دارد فراموش کردن این فرهنگ است.

زاکانی افزود: کدام مسئولی حاضر می‌شود خود را زیر پای مردم بیاندازد و آنها به نعمت و سلامت برسند برای اینکه او در مقام مسئولیت، مسئولیت خود را درست انجام دادند که این چنین افرادی در جمهوری اسلامی هستند ولی نیاز به این داریم که اکثریت مسؤولان کشور این چنین روحیه‌ای داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار