رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری رویداد «ما کودک زندگی» با هدف مهارت آموزی و نشاط اجتماعی کودکان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 10 October 2019

عباس ملازینلی با اشاره به برگزاری رویداد «ما کودک زندگی» در یزد گفت: این رویداد به مناسبت روز جهانی کودک و با هدف مهارت آموزی و نشاط اجتماعی کودکان، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و کمیته بانوان شورای شهر یزد در پارک غدیر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد شرکت در این برنامه را برای عموم آزاد دانست و عنوان کرد: این برنامه به صورت رادیویی همراه با اجرای موسیقی زنده، معرفی شهربانوی موفق، برگزاری کارگاه تخصصی کودک و طبیعت، تئاتر خیابانی، مسابقات متعدد ورزشی و سخنرانی کارشناسان و متخصصین حوزه کودک و خانواده، فضای فرح بخش و آموزنده‌ای را از ساعت 19 الی 21 هجدهم مهرماه برای خانواده‌های یزدی فراهم می‌آورد.

وی همچنین از برپایی غرفه‌های گردشگری، ورزشی، هنری، فرهنگی، سمن‌ها، تغذیه و سلامتی، کارآفرینی، خلاقیت، حقوق کودک، کارگاه کودک و طبیعت و غیره در حاشیه این برنامه همراه با چکاب رایگان سلامتی و بهداشت دهان و دندان کودکان خبر داد.

ملازینلی در پایان از شهروندان یزدی خواست تا با حضور خانوادگی در این مراسم، ضمن تجربه فضایی پرنشاط و متنوع، از آموزش‌های کاربردی حوزه کودک و خانواده بهره‌مند شوند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار