نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر یزد، گفت: هیچ حزب و جناحی نباید از سپاه سوءاستفاده کند.
کد خبر: ۷۹۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 29 October 2019

محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی وسرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد دیدار و گفتگو کردند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: سپاه ثمره مجاهدت مردم و نهاد برآمده از دل انقلاب اسلامی است که به‌حکم قانون حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و وظایف و مسئولیت‌های مهم آن در قانون احصا شده است.

تابش با اشاره به تهدیدات دشمن در مقاطع مختلف انقلاب، عنوان داشت: فداکاری‌های سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس و خنثی کردن تهدیدات و نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، قابل‌تقدیر و ارج نهادن است.

وی با تأکید بر اینکه همه جناح‌ها، احزاب اشخاص حقیقی و حقوقی در مقاطع گوناگون حمایت خویش را از نقش‌آفرینی سپاه و تقویت جایگاه این نهاد انقلابی ابراز داشته‌اند تصریح کرد: از این‌سو همه افراد و گروه‌ها باید احساس کنند عملکرد این نهاد انقلابی در مواجهه با گروه‌های مختلف سیاسیِ داخل نظام و دولت‌ها و مجالس برآمده از مردم، تفاوتی ندارد‌.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه هیچ حزب و جناحی نباید از سپاه سوءاستفاده کند و شأن و جایگاه قانونی این نهاد مردمی باید حفظ گردد تأکید کرد: بخشی از مقوله حفظ این جایگاه منوط به رفتارهای خود سپاه است که نهادی اجتماعی و فراجناحی و موردعلاقه و حمایت‌های مردم باقی بماند و بخش دیگر نیز مربوط به مجموعه حاکمیت و حمایت‌های مردمی است که به نظرم در این خصوص باتدبیر و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی این جایگاه ساختاری تقویت‌شده است.

تابش همچنین پیشرفت‌های فنی و دفاعی سپاه را باعث خوشحالی دوستداران کشورمان دانست و گفت: مباحث حوزه مسئولیت سپاه باید به‌صورت علمی و حرفه‌ای و منطبق بر استانداردهای روز حاکم بر مدیریت‌های نظامی در دنیا دنبال شود که تا حد زیادی این‌گونه نیز هست و از طرفی از حمایت آحاد مردم و متخصصین در تقویت قدرت بازدارندگی دفاعی استفاده شود که خوشبختانه شاهد تبلور این امر نیز هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری مبنی بر جوان‌گرایی و دانش‌محوری گفت: خوشبختانه این شاخص‌ها در فرمانده جدید سپاه الغدیر استان مشهود است و امیدوارم با همراهی همه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و اجرایی و قضایی همدلی و هم‌افزایی در سطح استان افزایش یابد تا سپاه هم با مجموعه ظرفیت‌هایش بتواند در مسیر رفع مشکلات مردم بیش‌ازپیش گام بردارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار