دادستان کل استان یزد با تایید مباحث مرتبط با مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی فولاد و رئیس سابق هیئت مدیره سنگ آهن بافق، از صدور حکم جلب وی خبر داد.
کد خبر: ۷۹۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 01 November 2019

این روزها خبرهایی مبنی بر انتصاب مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی فولاد و رئیس سابق هیئت مدیره سنگ آهن مرکزی بافق به عنوان مدیرعامل سنگ آهن بافق در محافل مختلف شنیده شده است.

انتشار این خبر سبب شده که افراد مختلفی به اظهار نظر در این رابطه بپردازند، مطالب ضد و نقیضی که قبول آن نیاز به تاییدیه از سوی مراجع رسمی دارد.

با توجه به اینکه بسیاری از مباحث مطرح شده از سوی افراد مختلف مرتبط با پرونده‌های مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی فولاد در دادسرا است، در این رابطه خبرنگار تسنیم از دادستان کل استان موضوع را جویا شد.

محمدرضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم مبنی بر آخرین وضعیت پرونده‌های مربوط به مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی فولاد و
رئیس سابق هیئت مدیره سنگ آهن مرکزی بافق که شایعاتی مبنی بر انتصاب مجددش به مدیرعامل سنگ آهن بافق شنیده شده است، اظهار داشت: نامبرده 2پرونده مفتوح در دادسرای یزد دارد و در یکی از این پرونده‌ها علی‌رغم ابلاغ کتبی و تلفنی حاضر نگردیده و لذا برگ جلب وی صادر شده و به زودی جلب و تفهیم اتهام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در ارتباط با اطلاعات تکمیلی بیان کرد: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

با توجه به تاکید صریح دادستان یزد مبنی بر اینکه این شخص پرونده باز در دادسرای یزد دارد و به زودی دستگیر می‌شود، به نظر می‌رسد انتصاب وی به عنوان مدیرعامل سنگ آهن بافق در صورتی که رخ دهد، موضوعی است که نه تنها به نفع استان و بافق نیست بلکه حاشیه‌های بسیار زیادی هم به دنبال دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار